Iemand hier weleens geëxperimenteerd met een rubber band met ‘curved’ endlinks. Ofwel een band welke mooi aansluit op de kast. De bandaanzet is redelijk recht, vandaar mijn vraag
Niet met de SPB14x wel met een SKX. Ik lees even mee, want heb ook wel oren naar zo’n band.
Kaarsrecht toch? Waarom zou je er een curved band op willen zetten?
Ziet er goed uit!
Ik denk dat hij bedoelt dat de band kaarsrecht naar beneden loopt. Ik vindt het zelf niet storend, maar als die mooi aansluit en gebogen naar beneden afloopt, dat vind ik ook iets mooie en ben ik daar ook wel voor te porren.
Even mijn SKX met curved strap als voorbeeld:
Ik heb zelf laatst de heimdallr 007 style mesh gekocht. Beetje ‘te’ door de deployant clasp maar soms moet je een beetje ‘te’ bezitten.
Uiteindelijk ben je natuurlijk Bond; James Bond.
Je kan deze met en zonder ‘shark’ logo bestellen. Ik ben voor zonder logo gegaan.
Sorry… linkje was ik vergeten
€ 2,46 48% Off | Nieuwe Geribbelde Nato Strap 20Mm 22Mm Nylon Horloge Bandjes Gevlochten Ballistische Stof Horlogeband Accessoires Voor Militaire Horloge Band
Best cool eigenlijk! Had hier zelf niet aan gedacht.
Ik heb ook zo’n zuludiver tropic en die is ook echt goed maar de originele Tropic is ook heel goed.
En voor nog meer aanvulling voor je top 5 draag ik hem ook vaak op een ErikasOringinals
Ja, is eens iets anders. Ik heb nu trouwens ook een bordeaux rode nato besteld. Benieuwd hoe deze daar op staat.
De wijzerplaat van de SPB149 combineert wat minder makkelijk met bandjes. Soms lijkt het blauw, soms grijs, dan weer blauw. Dit nieuwe bandje staat wel lekker zomers. Zo kan hij wel mee op vakantie. (Lunette stond helaas uit het lood, ik weet het)
Ik vind dit oprecht nog niet eens zo heel slecht staan… nice.
Op het forum staat hier een heel uitgebreid onderzoek van @Zulu
Hier heb ik destijds handig gebruik van kunnen maken in mijn research naar zo’n MN strap.
Link:
Damn, ik dacht dat die mosterdgele te geel zou zijn voor de gouden accentjes in het horloge. Misschien had ik deze ook mee moeten bestellen…