Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Welkom bij de club!

1 like

Gefeliciteerd! Leuk dat ie naar een HF-er is gegaan. Ik zag hem ook al staan en zat te twijfelen :blush: De limited edition blijft toch altijd aantrekkelijk. Geniet er van!

1 like

Een beauty :ok_hand:

1 like

Bedankt :+1:
Ik ben er erg blij mee :smiling_face_with_three_hearts:!

Gelukkig dat je twijfelde :wink:!
Echt een mooie uitvoering en vrijwel nieuwstaat .
Alleen een piepklein stofje op secondewijzer , maar wel goed uitgelijnd :grinning_face_with_smiling_eyes:!

1 like

Even flink blazen dan!
Lekkere aankoop hoor :ok_hand::ok_hand:

1 like

Dank je :+1:

8 likes

17 likes

Nu een jaar en vijf dagen in de collectie. Het eerste horloge dat het langer dan een jaar heeft weten uit te houden om in de collectie te blijven :rofl:

En dat zal ook nog een tijd zo blijven als het aan mij ligt :grin:

14 likes

Deze pas twee weken in bezit .

14 likes

Vandaag lekker aan de mosterd :blush:

17 likes

10 likes

Volgens mij is dit niet echt meer een heel actief topic? Nah ja, dan maar weer een foto :grin:

16 likes

Ik heb die van mij inmiddels verkocht. Ondanks het rustige en strakke uiterlijk mij net wat te bulky. Wat nou als de bezel iets aflopend was geweest?

1 like

Rustaaagh!
Speciaal voor jou omgeslingerd!

14 likes

17 likes

15 likes

15 likes

Vanmiddag naar de SeikoB in Amsterdam gebracht voor afstellen. Nog gerantie erop ben het wel 3 tot 6 maanden kwijt.

Ai dat is erg lang. Wat Seiko doet is het hele uurwerk omwisselen alleen weet je dan nog niet helemaal of het nieuwe uurwerk lekker loopt.

Ik heb hem een tijd geleden zelf laten afstellen bij een horlogemaker. Hij loopt nu +2 seconden per dag. Ook is ie weer getest op 200m WR.
Ik kon er op wachten en na een uurtje was het klaar. Kosten vielen ook reuze mee. Was €10.

Persoonlijk had ik dat liever dan een horloge 6 maanden kwijt zijn terwijl ik het net had gekocht.