Precies. En ik ben nog wel even tevreden met deze.
Helaas “mentaal” te duur
Met name door ontbreken van een stalen band
Voor mij toch wel dicht bij de “ultieme duiker” qua design
Zou er ook wel serieus geld voor over hebben maar >Euro 3K is te gortig
Uiteindelijk vanaf gezien, had een pre-order staan, maar deze laten cancelen. Enorm mooi ding, maar ook voor mij “mentaal” te duur. Stalen band mis ik niet. Die zit op een blancpain van 20K ook niet.
Ik heb zelf liever de SPB149, maar alleen omdat deze dus enorm dik is. Bijna 15mm geloof ik!
Oh ja, en behoorlijk prijzig!
Nou hij is binnen vanmiddag opgehaald, super blij mee. Erg goed gelukt naar mijn mening.
Ook gelijk een leuke Seiko voor de vrouw opgepikt, leuk als eerste horloge vond ik zelf (ze had er niks mee maar daar komt langzaam maar zeker verandering in )
Mijn ervaring van de afgelopen 5 minuten is dat hij niet erg dik draagt, ik krijg het niet goed op de foto maar de bodem valt een beetje in de pols om het maar zo te zeggen.
Mooie banden. Specifiek gezien de bruine. Deze is denk ik niet van leer maar een ander materiaal. Mag ik vragen waar ik hem kan bestellen? En welke maat heeft een 149 nodig 20 of 21…
Dit is de khaki sailcloth band van Barton. Buitenkant is volgens mij van nylon en de binnenkant is van leer. De kleur matcht heel mooi met de goudkleurige opdruk op de wijzerplaat en de secondewijzer. Staat super. Duurt wel even voordat ze lekker zitten, want ze zijn in het begin vrij stug.
Aan je foto te zien heb jij echter hetzelfde horloge als ik, niet die sla, toch?
Klopt geen sla, de 149. Als je die ook hebt dan heb ik waarschijnlijk je bericht verkeerd gelezen
Ha, nu ik het terug lees is het ook wel erg onduidelijk :).
Ik bedoelde dat ik liever de spb149 heb dan de SLA, omdat de SLA te dik is voor mij (ondanks dat, wel heel erg mooi!)
Dat valt wel mee hoor. Ik was daar op basis van de cijfers ook bang voor, maar in de praktijk draagt hij meer dan prima.
Op de siliconen band ook gaaf! Draag super, de stalen band rammelt een klein beetje maar niet hinderlijk naar mijn mening, wel vindt ik de sluiting met de duikersextensie iets te lomp.
Sshht! Niet zeggen. Zo vertel ik mezelf dat ik helemaal geen 6k hoef uit te geven!
Nee joh. Veeeeeel te overpriced.
Dus hij is niet slechts overpriced, hij is zelfs veel te overpriced.
Het is koekoek. Die vind een stukje vlees bakken in een pan met wat boter al overpriced. Dus dan is zo’n SLA “veeeeeeeel te overpriced” ja…
De prijs bijna verdubbelen omdat het uuwerk iets vaker tikt en dan nog zo’n cheap skate zijn om de stalen band band te skippen