HEb je deze bij een AD aangeschaft? Zo ja, mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt!?
Dank alvast.
Nee, bij een particulier op ebay kleinanzeigen voor EUR 259,00. Waarschijnlijk de hoofdprijs betaald, maar wil 'm snel hebben.
Ik zat erover te denken om de stalen band van mijn SPB143 te verkopen (ik draag ‘m liefst op rubber) alleen had ik geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen. Dit helpt; thanks!
En weer de beste pics
Ik heb m vandaag bij van Baal besteld
En had je een mooie prijs?
mag ook via pb
Handelt Van Baal tegenwoordig ook in gewone Seiko? Grand Seiko wist ik, maar Seiko heren ik daar nog niet ‘live’ gezien… Al is dat even geleden door de pandemie…
Jazeker check de site
Het bandje is een goedkoop probeersel. Het bevalt me wel. Iemand een idee waar je dit soort banden van goede kwaliteit kan halen?
Kan ik beamen deze. Echt super mooie banden en eerlijk handwerk.
Gave close-up foto’s van een aansprekend horloge!
Wat jij aangaf over hoogte van dit model op de pols was ook nieuw voor mij
Paar vragen als het mag (sorry, ben nog niet zo thuis in Seiko):
- welk model is dit? Ik ben de weg een beetje kwijt geraakt tussen alle modelnummers van (Gran) Seiko. Is het deze: SPB149 Blue-Gray Sunburst?
Edit: nee ik denk een gray sunburst? - is dit model goed verkrijgbaar in NL, of een exotisch type dat je zelf hebt geïmporteerd?
- de datum lijkt hier niet helemaal centraal in het venster te vallen. Is dat ook echt zo, of lijkt dat op de foto ‘erger’ dan het is? Ik heb een close-up gemaakt van jouw foto als voorbeeld van wat ik bedoel.