Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Wát een gaaf horloge
De eerste kassa aanslag van het jaar bij mijn vaste Seiko verkooppunt. Hij blij ik blij

28 likes

Heeft iemand een idee waar ik een losse bracelet kan vinden?
Als iemand een originele te koop heeft, hoor ik het ook graag. :wink:

Ik heb de OEM bracelet van een SBDC053 gekocht op eBay. Die past perfect en staat mooi. Verschil is voornamelijk de middelste link, die is bij deze bracelet platter dan de OEM bracelet voor de SPB14X.

Klik

10 likes

Hmmm🤔 dan past een Strapcode Jubilee dus ook denk ik?


Helaas niet. Dat heeft @Drebin al gecheckt.

Strapcode gaat nog met banden voor de SPB14X komen als het goed is.

3 likes

Nope. Komt door de fatbars. De strapcode band van de SBDC053 gaan dan aan de endlink niet goed aansluiten

1 like

Ja dat was ik, dank je :wink:

3 likes

25 likes

Hier maar eens de vraag stellen. Ik ben aan het kijken naar een SPB143. Nu heb ik begrepen dat list betalen niet per se hoeft bij dit model. Ook al gelezen dat ik Magi van SoloJapan eens een bericht moet sturen, maar die reageert niet op e-mail en niet via DM van IG. Wat is volgens jullie aan te raden?

Wellicht mij berichten via pb als je een tip hebt?

:ok_hand::+1:

6 likes

Gewoon via je lokale Seiko AD bestellen. 10-15% korting moet gewoon mogelijk zijn.

1 like

Zo, toch een originele bracelet incoming. :sunglasses:

4 likes

HEb je deze bij een AD aangeschaft? Zo ja, mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt!?

Dank alvast.

Nee, bij een particulier op ebay kleinanzeigen voor EUR 259,00. Waarschijnlijk de hoofdprijs betaald, maar wil 'm snel hebben.

1 like

Ik zat erover te denken om de stalen band van mijn SPB143 te verkopen (ik draag ‘m liefst op rubber) alleen had ik geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen. Dit helpt; thanks! :+1:

1 like

:open_mouth:

En weer de beste pics :ok_hand:

1 like

Ik heb m vandaag bij van Baal besteld

2 likes

En had je een mooie prijs?

mag ook via pb

1 like

Handelt Van Baal tegenwoordig ook in gewone Seiko? Grand Seiko wist ik, maar Seiko heren ik daar nog niet ‘live’ gezien… Al is dat even geleden door de pandemie…