Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Crosspost. Hij zit deze week meerdere dagen achter elkaar om mijn pols. Dat zegt bij mij wel wat.

12 likes

14 likes

16 likes

Heel strak die nato, kleuren matchen erg goed.

1 like

Ook vanavond weer om de pols :hugs:

4 likes

Inderdaad, ik heb nog geen strakkere combinatie gezien. Wil nog eens een blauwe MN met zandkleurige centerline proberen, lijkt me ook wel dik.

2 likes

Ha! Is dat die van cheapest nato? Die heb ik ook :slight_smile:

Ik vond het echter erg jammer dat het een beetje een korte is voor een Nato. Ik vind het juist leuk bij een nato dat je het moet ‘terug vouwen’ als het ware. Ik had het materiaal liever ook iets steviger.

Mooie foto’s trouwens!

1 like

Thanks!

Nee daar koop ik niks. Deze zijn van Etsy maar ongetwijfeld dezelfde 13 in een dozijn straps. Deze zijn wel vrij lang overigens, maar het fijne is dat ze goed verstelbaar zijn.

Maar is deze lang genoeg om hem terug te vouwen als het ware? Hij ziet er namelijk exact hetzelfde uit.

1 like

6 likes

Weet ik niet, ik draag ze niet. Gebruik ze alleen om foto’s te maken. Ondertussen zijn die bandjes ook al verkocht :grimacing:

Summer is coming!! :grin: Eindelijk iets knallends van Seiko. :boom:

7 likes

1 April?

3 likes

Prachtige combinatie met die strap, waar heb je deze aangeschaft?

Dat is deze:

2 likes

En? Was dit nou echt?

Nee. Niet echt. :neutral_face:
Een gele duiker, dat kan natuurlijk niet meer in het gamma bij Seiko. Alles moet 50 tinten grijs en bruin zijn.

Dus nee, een gele duiker is April Fools.

Ik vind dit heel gaaf. Rechts misschien nog een beetje meer dan links.

Wel jammer. Zag er wel gaaf uit, ondanks dat ik het zelf niet zou kopen (voor 1000+).

De antriciet grijze Tropic kleurt perfect

7 likes