Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ik heb de 147 alleen nog maar of foto’s gezien, maar vanaf de foto’s zou ik toch de 143 verkiezen boven de 147.

Uiteraard is het mooiste model de 149 uit de serie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik ben anders ook behoorlijk nieuwsgierig naar de SPB145, heeft iemand op het forum die?

1 like

• 143
  • 145
  • 147
  • 149

0 stemmers

1 like

Anders had ik die niet gekozen natuurlijk!

1 like

Vraagje aan allen, hoe loopt het uurwerk bij jullie? Mensen met klachten? Ik merk dat die van mij nu gewoon bijna een minuut achterloopt (3 dagen geleden nog goed gezet om te testen). Vind dat niet kunnen en overweeg met de juwelier contact op te nemen.

Mijne loopt zo’n 15 seconden voor over de laatste 3 dagen.

Wat is precies je vraag? Ik heb drie van de vier namelijk… :wink:
Of welke 't mooist?

1 like

De mijne loop 3-4 seconden per dag voor, geen reden tot klagen.

15 likes

Ook met de lume op 3 uur!
Is deze erg nieuw?

1 like

Dat is diezelfde IG foto.

Oh haha, ik wist niet dat het een HF’er was. Toevallig.

Op de Seiko site staat ie ook met de lume op 3, dus ik denk dat ze het in alle modellen hebben toegevoegd. Geen verbetering wat mij betreft, zo over de minute track.

3 likes

Was mij in eerste instantie niet opgevallen. Schijnt te maken te hebben met aangepaste eisen mbt iso certificatie waarbij alle indexen van lume voorzien moeten zijn. Zonder was fraaier idd, maar stoort mij ook weer niet zo erg. Heb ook de 143 gehad, maar vind dit wel een leuke uitvoering zo en past beter bij wat ik al heb.

2 likes

Ja, het is maar een klein dingetje!
Mooie aanwinst :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Tuurlijk :star_struck:

8 likes

7 likes

Mijne wil ik nog een keer bij laten regelen, nu +/- 12 sec voor per dag

1 like

Heb mn juwelier al gebeld, gaat vandaag terug en ze sturen hem op naar Seiko. Ze vonden het zelf ook al te veel.

4 likes