Ja, is eens iets anders. Ik heb nu trouwens ook een bordeaux rode nato besteld. Benieuwd hoe deze daar op staat.
De wijzerplaat van de SPB149 combineert wat minder makkelijk met bandjes. Soms lijkt het blauw, soms grijs, dan weer blauw. Dit nieuwe bandje staat wel lekker zomers. Zo kan hij wel mee op vakantie. (Lunette stond helaas uit het lood, ik weet het)
Ik vind dit oprecht nog niet eens zo heel slecht staan… nice.
Op het forum staat hier een heel uitgebreid onderzoek van @Zulu
Hier heb ik destijds handig gebruik van kunnen maken in mijn research naar zo’n MN strap.
Link:
Damn, ik dacht dat die mosterdgele te geel zou zijn voor de gouden accentjes in het horloge. Misschien had ik deze ook mee moeten bestellen…
Ja ik ben ook aangenaam verrast. Wat jij al zei, hij
maar deze doet het wel heel goed!
Ik zie nu pas dat ik twee keer blauw heb genoemd in plaats van een keer blauw en een keer groen. Anyway, jij hebt hem zelf ook, dus ik vertel jou niks nieuws.
Deze combinatie is wel erg fijn!
Ja, die band zit echt goed, maar helaas zitten die gaatjes voor mij gewoon niet op de juiste plek.
SPB lovers: mijn 143 heeft (net als alle andere SPBXXX) vrij dikke pushpins met ook dikke verende kopjes. Deze pins passen niet in een aantal banden die ik heb. De dunnere pushpins die ik heb hebben ook hele dunne verende kopjes waardoor ze vrij veel speling hebben wanneer ik ze in de gastjes van het horloge plaats. Zijn er pushpins te koop welke dun zijn dat ze in de meeste bandjes passen maar toch die dikke verende kopjes hebben?
Ja! Je moet de 1.1mm tip hebben, soms noemen ze die ook heavy duty/semi-heavy duty spring bars. Vast ook wel ergens anders te krijgen maar hier twee voorbeelden:
2.0mm/1.1mm tip:
1.78mm/1.1mm tip:
Top! Thanks.
Ik gebruik deze naar tevredenheid: