Seiko Spirit 7N48-7000 frosty dial

Te koop:

Merk en model: Seiko Spirit 7N48-7000
Diameter: 35mm (zonder kroon)
Bandbreedte: 18mm
Leeftijd: januari 1998
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2024
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: komt op de originele gouden bracelet en daarbij nog 2 saffiano leren straps met gouden gesp en een Erika-stijl strap met gouden gesp.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Verzending op eigen risico en k.k.

Conditie (krassen, werking etc): goudlaag zit er netjes op. Horloge heeft wel gebruikssporen: bij de aanbandaanzet zit een beschadiging en sluit niet perfect aan. Kras op het glas boven de datum (te zien op een foto). Algeheel ziet ie er netjes uit voor de leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: 145,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Ook leuk op een Erika-stijl strap:

(De blauwe is er bij inbegrepen, deze niet)

5 likes

Up voor deze mooie Seiko met bijzondere dial.

Ter aanvulling: de 100m WR is niet getest en kan ik dus niet garanderen voor je met deze gouden klapper het zwembad in springt.