Seiko srq029

Dankjewel, rovago.

1 like

Gefeliciteerd met de aanschaf van dit toch wel unieke horloge!

Toevallig zag ik dit horloge vandaag nog liggen toen ik met mijn dochter op jacht was naar een smartwatch. Het heeft een goede maat, maar de prijs van 3500 euro was niet helemaal in lijn met de zaak waar het te koop lag. En met dat dit een wereldwijde limited edition van 1000 blijkt te zijn, vraag ik me nog meer af waarom dit horloge daar lag. De eerstvolgende Seiko in de vitrine was maximaal 1100 euro meen ik. Voor een goede prijs is het een interessant en mooi horloge. Voor 3500 euro denk ik toch even 2x na, en houd ik mijn 6138-8020 (de spirituele voorganger van deze) mooi.

1 like

Goedemorgen @amusicar, dankjewel.
Idd, voor 3500 euro (dat is bijna de adviesprijs) had ik hem ook niet gekocht, maar hij was afgeprijsd naar 2900 omdat de Juwelier ging verhuizen en nieuwe voorraad wilde. Heb ook trouwens een Bell&Ross ervoor ingeruild en wat bijbetaald. Ik heb de beslissing genomen omdat ik denk dat deze in de toekomst wel wat meer waard gaat worden. Heb nog 1 limited Seiko edition liggen en die word nu (in mint conditie) voor het dubbele aangeboden, de sla015.
Fantastisch dat je de originele Panda in je bezit hebt, daar zijn er niet veel meer van.
Fijne dag.

Zonder brutaal te worden maar zou ik in de toekomst een foto daarvan kunnen zien, jou 6138-8020?

Sorry voor het late antwoord @Sebastiaan, ja hij is dik 16mm, maar geen last van; je kan m prima onder een manchet dragen.

1 like

Kijk, dat vind ik nou dan weer jammer dat dat de reden is.

16mm is wel erg dik idd! Maar blijft mooi!

@PDB maar Ik ga hem ook wel dragen, hoor :wink:

Nu ff wat totaal anders, m’n 1e Breil. Sorry Breitling

Na t vele duiken waren de cijfers in de bezel weg, Jan Ubels heeft alles weer ok gemaakt.

Dit is mijn 6138-8020 de panda:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/6/2/c62b9861c8c54511a97449ed743d5a9f4cb637e1.jpeg

1 like

@amusicar Netjes! Zo mooi kom je ze niet vaak meer tegen.

Gefeliciteerd

Inderdaad het is zeer prachtige horloge.
Lijkt dik!, maar op de pols valt dat niet op.

€2900 is echte fraaie prijs.
Ik zag het ook.
Ik dacht wegens Corona crisis zal de prijs verlaagd zijn.

De uitstraling is prachtig. Kwa gewicht ook top.

Heel jammer dat de doos Made in China is😬.
En horloge is Made in Japen.
Doos moet ook Made in Japan zijn.
Typische Seiko actie.

@Azaan dankjewel voor t commentaar.
Ja de prijsverlaging zal ongetwijfeld ook het de Corona Crisis te maken hebben, maar ook met het feit dat de juwelier gaat verhuizen, hij wil zn voorraad kwijt.
Hij had bijvoorbeeld deze voor half geld (1300 euro) in de vitrine staan.

Ben hoe dan ook blij met de nieuwe klok.
Groet.

Iedereen in dit 1e draadje van me, bedankt voor het commentaar en de likes.