Seiko Sumo. Het lange wachten begint

Ik heb de gele :blush: Nu op een MM300 band.

3 likes

Hi Gio, dit is toch een originele?
Ik zag namelijk dat Rob ze ook als Mod zo levert!

1 like

Ja zekers, dit is een originele. Maak kennis met nummer 477 van de 750 stuks :sunny:

1 like

Rob is niet heel veel duurder lees ik net ā€¦

25% minder dan bij Rob geldt als een klein verschil?

het verschil is twintig procent van de vraagprijs tweedehands. Rob vraagt EUR 450. Dat is als verschil tussen nieuw en tweedehands niet veel nee, het verschil tussen de vraagprijs van Rob en de prijs in de winkel bij de Seiko boutique (EUR 599) is aanzienlijk hoger.

1 like

Rob vraagt 500ā€¦

Niet aan mij, nog oude prijs, denk ik, in onze mail wisseling spreekt hij nog van EUR 450. Anders is het prijsverschil inderdaad groter, maar nog steeds zou ik een nieuwe kopen. Het gaat er niet om dat ik de vraagprijs van de tweedehands te hoog vind, maar dat ik voor EUR 125 meer toch liever een nieuwe koop.

Duidelijk, blijft 75 euro verschil dan ( of 125 in mijn geval ) en dat verschil is alsnog geldā€¦

Maar goed laten we daar niet over discussiƫren .

Ik hoop voor je dat hij snel bij je aankomt, ik heb de blauwe ( en net de zwarte van HF gekocht ) en ben er zeer content mee

Ik heb Rob enkele malen moeten herinneren aan mijn mail en zijn eerste prijsopgave voordat hij bevestigde dat hij zou gaan bestellen. Ik hoop dat we het inderdaad eens zijn over zijn eerstgenoemde prijs. Ik zie nu dat hij EUR 475 heeft gezegd. :flushed:, maakt alweer een verschil. En natuurlijk is het verschil veel geld, maar je krijgt er dan wel een nieuwe voor

En mooi man, de zwarte en de blauwe.

een blauwe MET saffierglasā€¦geef mij niet jouw adres tijdens je afwezigheid!!! :smile: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
En niet vertellen waar die ligtā€¦

Cool ding!
Wachten is niet leukā€¦ Maar mooi vooruitzicht!

Prijs is in principe 500 maar is afhankelijk van de yen koers schrijft hij op zijn prijs pagina van de Sumo.

Euro is net weer wat teruggekrabbeld, hij is nu 450 a 475 euro. Hangt ook af van douane, some zit er 12.50 aan handling op, en soms 17,50: beetje willekeur daar,
Zwarte wordt over twee dagen op het vliegtuig gezet, samen met een paar SARB065ā€™s en een SCVE021 voor mijzelf. Hierdoor smeer ik de kosten voor transport uit en zal ie eerder bij de 450 euro uitkomen.

Maar los van de prijs, is het toch ook fijn dat je hem meteen van saffier kan laten voorzien? Ben je meteen klaar voor jaren.

Ik was altijd een Monster drager, maar besef me nu dat ik sinds vorig jaar vakantie t/m nu mijn gele Sumo non stop heb gedragen (en die heb ik nog niet hoeven te verstellen, zo nauwkeurig loopt ie)

1 like

Goede keuze! Schitterende klok :smiley:

Wat ik al aankondigde, werd vanochtend afgeleverd :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Blauwe Sumo met Double Dome!!!

9 likes

Blijft een mooie klok, draag 'm met veel plezieršŸ‘

Gefeliciteerd! Prachtklok!