Seiko 'Tank' only

Erg balen! Misschien kan je contact opnemen met de verkopers? In India of andere lage lonen landen in Azie is de bij wijze van spreken 10 euro die ze verdienen op zo’n fake een boel geld. EBay staat er vol mee iig.

2 likes

Het is verboden om Imitatie te verkopen op Vinted, dus nu eens kijken hoe ze hier mee om gaan.

2 likes

Wow dat wel bizar inderdaad.

Melding gemaakt bij Vinted, ben benieuwd.
Jammer dat ze fake zijn, want ik vind het geslaagde modelletjes.

17 likes

Jij zit in fase 2.

2 likes

Haha ja lekker dan! Ik jou behoeden en vervolgens maak ik een zeperd :joy:

1 like


Iemand bekend met dit model?
7n89-5120 lug tot lug 40mm en 26mm breed
Ik vind hem mooi maar ik ga hem niet dragen dus ook niet voorzien van een nieuw glaasje
Liefhebbers?

1 like

7 likes

11 likes

Zelf ook in getuind, zal de foto niet posten.
Zijn idd leuke modellen, maar voelt opeens niet meer leuk. Afschrijven of weggeven aan iemand die er geen moeite mee heeft.:disappointed:

Ze komen idd veel voor op Vinted en op Ebay uit Italië.

Tja het is ff niet anders. Zal vast goed komen met Vinted/verkopers. En misschien een mooie video/slomo maken: Van het platslaan van deze imitatie zooi…

2 likes

Kun je in iets meer detail uitleggen wat er niet klopt? Ik ben ook aan het kijken naar een Seiko tank dus ik zou het fijn vinden te weten waar ik op moet letten. Ik ben compleet nieuw in Seiko tanks, dus ik zie het helaas niet…

Hoi Koksie,

Je mist o.a het serienummer (0000-0000) onderaan de VI en achterop de kast. In de meeste advertenties laten ze ook niet de achterzijde zien van dit horloge.

Gr,
Menno

1 like

Ah, dat is een heel duidelijk en makkelijk te herkennen signaal idd. Dank je.

1 like

Alle serienummers op de caseback zijn hetzelfde.

Heerlijk hoor

7 likes

Staat in het blauwe deel, voor de verzamelaar.

2 likes

De “Tank” door een vintage glaasje.

9 likes