Gelijk heb je!
Als jij het er niet voor vraagt doet de volgende dat wel. Op Ebay gaan deze echt niet voor minder.
Ben je niet bang spijt te krijgen?
Ik ga trouwen en er komt een Cartier voor in de plaats. Spijt komt er dus niet, maar ik ga vermoedelijks nooit meer hetzelfde aantal complimenten-per-euro krijgen op een horloge.
Prachtig horloge !
Ze blijven lekker. Zo lekker zelfs dat ik voor mijn moeders 65ste verjaardag op zoek ben naar een SFP608P1 of SWR052P1. Iemand die er voor een redelijke prijs wegen mee wil scheiden?
Na heeeel lange tijd eindelijk de band die ik had liggen wat afgeveild zodat ie op mijn tankje past. Wat voelt dit lekker!
Weet iemand misschien of dit een heren of dames model is.
En van welk jaar het is.
Weet niet hoe ik dat zelf kan zien.
Misschien kun je een goede detailfoto maken van de voorkant en die uploaden in een AI, die kan je vast meer details vertellen.
Obv serienummer 1990, 2000, 2010, 2020, schijnbaar. Lijkt mij dan 1990.
Klassieke Seiko tanks voor heren hebben een bandbreedte van 18mm meen ik, alles vanaf dat zou ik dan ook beschouwen als herenmodel
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Ik heb van de horloge opnieuw een foto gemaakt met de AL aan en toen zag ik onder de wijzer ook wat staan zie foto. Wat ik daarvoor niet zag.
De bandbreedte is 20 mm en het klokje 25mm. Dan is het zo als u zei voor een man. Ik denk dan dat het van het jaar 1990 is.
5Y30 is een aanduiding voor het uurwerk. Dat staat ook op de achterzijde. Ik denk dat die 5140 staat voor het type wijzerplaat ofzo; op de achterzijde staat 5060, wat misschien staat voor het model kast.
Ik had eigenlijk het idee dat die nummers hetzelfde horen te zijn, maar het kan prima horen dat ze verschillend zijn - dat weet ik niet
Ja het horloge is uit 1990. Het was destijds een heren model. Maar tegenwoordig zou dit formaat een damesmodel zijn.
Mwah, niet per definitie. De basic Cartier tanks zitten toch ook rond de 20mm bandmaat? Die grotere moderne Seiko tanks met 23mm bandmaat zijn ook weer een ander uiterste.
A propos, mijn Lip heeft ook een 20mm band.
Dingetje bij die Seiko is wel dat de kast nogal vierkant is, dat maakt snel kleiner.
Mooie Seiko tank.
Hier een soortgelijk exemplaar:
Let even op het prachtige logo, dat doet denken aan
CREDOR.
Ik weet nu een stuk meer, bedankt voor de informatie.
Aamon bedankt voor het linkje. Als je zo kijkt lijkt de horloge precies hetzelfde.
David_GEE ik denk dat het zo hoort weet het niet zeker hoor.
Koekoek u ook bedankt.
De SWR103 is een potentiële hit. Eindelijk een Seiko Tank met lugs die in de buurt van 20mm lugs komt met zijn 22mm.