@LastGentlemen Heb jij de Seiko referentie voor deze Tank achtige? Wellicht maar eens op mijn zoeklijst gaan zetten
EDIT gevonden… de 2620-0150… Gaat op de zoeklijst
Vind dit persoonlijk mooier.
Ik ben op het moment aan het oriënteren voor een goatleather strap echter ben ik nog niet uit over de kleur.
- zwart
- donker bruin
- licht bruin
Denk zelf dat zwart meer dressy is waar de lichtbruine al snel wat casual wordt, weet niet naar welke look je op zoek bent?
Ideaal zou zijn de combinatie.
Hierin is het niet noodzakelijk om tussen werk en vrijetijd de banden te wisselen.
Is een zwarte croco niet wat er voor dan? Breekt hem wat op maar kan ook prima dressy gedragen worden dan.
Als zwart te dressy is, en lichtbruin te casual, is donkerbruin dan geen mooie middenweg?
Zoiets als dit? Ik weet het, ander horloge maar gaat om de band. Glad, donkerbruin leer, geen croco oid wat het ler definitie dressy maakt…
Zeer mooie lederen band.
Inderdaad even orierenteren hoe een “glad” lederen band gaat staan.
Een Croco lederenband blijft ten alle tijden mooi en tijdloos (hierin ook meerdere varainten in huis).
Echter wil ik juist meer kijken naar alternatieve.
Zeer fraaie variant.
Mooie suede banden hebben ze ook.
Klopt! Ik merk enkel dat lichtgekleurde suede er bij mij na 4 weken uitziet alsof ie door de lokale garagist als daily is gedragen .
En…?
Ik heb ‘m bij een familielid laten aankomen en ben’ m nog niet gaan oppikken. Keep you posted!
Zijn deze Seiko tanks eigenlijk altijd Quartz of zijn er ook automaten?
Zag dat er ook solar versies zijn…