Zo’n jaar of zes-zeven geleden viel ik als een blok voor de blauwe Save the Ocean Turtle.
Vooral die specifieke kastvorm trekt me enorm aan.
Stilletjes aan begonnen er meer en meer te komen met onderstaand resultaat en als laatste NA de Jaws versie.
Ook de dozen van de Jaws & de Siamese Fighting Fish mogen gezien worden.
Maar mijn fotoskills laten zeker te wensen over, ;( Daarom steeds eentje van 't www erbij.
Mogguh, ik ga vandaag lekker deskdiven. Heb al een tijdje een Razor Wire van Uncle Straps op het oog. Alle andere stalen banden vind ik 't voor mijzelf net niet, maar er is natuurlijk veel keus.
Goedemorgen! Knap ding zeg, mijn eerste turtle is onderweg Ik vind zelf de Lincoln van Uncle Straps heel passend, of de BoR, dan is hij opeens heel classy… Btw, van waar komt je huidige nato? Heerlijke kleur.
Dank je, deze SRP777J1 was in 2017 nieuw gekocht door @Watchstick_81 en ik heb hem vorig jaar overgenomen. Zowel hij als ik dragen hem niet vaak, dus dan blijft het erg netjes.
Het bandje komt denk ik hier uit het lichtblauwe verkoophoekje, dus geen idee van merk. In ieder geval heeft alles een fraaie satin brush. Dat past wel bij de kast.
Haha… ik ken ze allemaal uit het hoofd die nummers. Is echt een toffe klok. Al ben ik ook wel van de Willard . Ik heb er toch een zwak voor. Ik blijf steeds kijken of ik er weer eentje wil kopen .