Seiko Turtle wrist shots gevraagd voor artikel op Fratellowatches.com

Deze nog vergeten :sunglasses::desert_island::ocean::sunny:

5 likes

6309 7040 & Isofrane :heart_eyes:

2 likes

1 like

Quick tentje shoot

3 likes

Alsjeblieft!

2 likes

Mooi horloge! :innocent:

1 like

1 like

Ik vind dit echt een superleuk initiatief. Helaas heb ik zelf geen Turtle, en dientengevolge alleen bovenstaande wristshot van toen ik die van Arjan om mocht tijdens de Balaur HFLE presentatie (…die trouwens op de achtergrond ligt, zie ik nu ;-))

Maar als dit een succes wordt, zou ik heel graag in de toekomst een betere foto van een ander horloge submitten. Heel leuk idee om een stukje participatie te bereiken, en ook om m’n instagram te pluggen. Meer van dit! :thumbsup:

1 like

Ik denk dat ik al een aardige selectie kan maken :smiley: Sterker nog, het zijn er zoveel dat ik helaas niet iedere foto kan gaan opnemen. Als je niet wordt opgenomen dan ligt dat dus vooral aan de hoeveelheid ingestuurde foto’s :peace::wink:
Voordeel van dit initiatief is ook dat je meer variatie in foto’s krijgt.

Houd jullie op de hoogte en als het artikel live gaat dan stuur ik uiteraard een link.

Heb overigens van niemand gelezen dat ze graag Instagram credits onder de foto willen. Mocht je dit willen, kun je mij dan SVP even een privébericht sturen met je naam? Thanks!

Nou genoeg te kiezen zie ik :slight_smile:

Ook mijn bijdrage

2 likes

Cool macro-shot. Neem ik nog mee :wink:

1 like

Mijn favoriete case :-). Oud, nieuw of refurbished. En zoveel banden opties :-).

1 like

2 likes

Ik krijg haast spijt dat ik mijn schildpadje heb weg gedaan na al deze foto’s … :cry:

Dan haal je toch een nieuwe :smile::+1:

“Haast” … :smile: Genoeg nieuws incoming, maar wie weet! :wink:

2 likes

Om teleurstelling te voorkomen: het artikel is inmiddels ingeroosterd en ik kan er geen foto’s meer aan toevoegen. Thanks iedereen voor de overweldigende respons!

En nu eerst een :beers:

6 likes

Artikel is gepubliceerd! Heb hiervoor een apart topic aangemaakt:

of een directe link:

2 likes

Oeps, zie dit nu pas…:grimacing:

1 like