Seiko Uemura / Captain Willard only

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/b/e/a/bea3ea1fdda7386c989dd61f7fb6194b9695fba2.jpeg

Ben niet zo’n fan van schildpadhorloges, maar déze mag er zijn ! :+1:

1 like

Ik doelde eigenlijk op deze waffles

2 likes

De tropic zelf ergens gevonden en gekocht? Ben ook op zoek naar een mooie 19 mm :sunglasses:

1 like

:joy::joy::joy::+1:

3 likes

Uncle zeiko mss

Prachtig horloge goede afwerking mooi appart model en draagt heerlijk, ben blij dat ik er een heb, kan hem iedereen aanraden 70 uur power reserve is ook handig.:grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

Niet zo moeilijk gaan doen weer! Gewoon gezellig mee doen.

4 likes

De 8L35 uurwerken in de SLA033 hebben helaas geen 70 uur reserve :see_no_evil: Slechts 50 of 55 uur… Kost wa, mar dan hedde ok niks :joy:

7 likes

Ja jij hebt nu wel echt de top van Seiko.:stuck_out_tongue_winking_eye::+1:
Maar nu ik de Willard een tijdje heb, moet ik zeggen dit is toch ook best wel kwalitatief heel goed.:sweat_smile:

2 likes

Ja K… , maar wel Grote Seiko. :thinking:

1 like

Alleen de Seiko? Of mag de San Martin o.i.d ook?
Of word ik nu ter plekke op de brandstapel gegooid :sweat_smile:
(Niet dat ik deze heb…)

3 likes

giphy (1)

:grin:

4 likes

Wij zien graag plaatjes ook van een mooie hommage.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

We doen niet moeilijk hier…

2 likes

Aangezien we hier niet moeilijk doen… een mooi maar ook makkelijk filmpje waarin de oude naadloos overgaat in de nieuwe… duidelijk de twee kleine verschillen e zien op de wijzerplaat waaronder het opgelegde logo…

5 likes

Iemand toevallig de spb183 (de blauwe ‘limited’) in de collectie? Zo ja, daar ben ik erg benieuwd naar! Foto’s zijn leuk, kom maar door … :wink:

2 likes

Dat groen :star_struck: echt prachtig .Daar kan geen Hulk tegenop .

1 like

Het is een erg aangename, gedekte kleur groen inderdaad. Beter dan de Alpinist, beter dan de Sumo, althans, naar mijn smaak groen. :slight_smile: Over de Hulk kan ik niet meepraten, het is veuls te lang geleden dat ik die serie zag.

2 likes

Een prachtig horloge, deze Seiko in “klassieke” uitvoering, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

Goedemorgen, ben aan het werk met deze Cpt Willard om. Draagt heerlijk, is niet te groot en niet te opzichtig.
Zit wel te denken om m op staal te doen, maar ben er nog niet helemaal van overtuigd…dit rubberen bandje zit perfect namelijk :ok_hand:t2:

10 likes