Nee want voordat je het weet wordt een mooi topic een rommeltje
Yummy, Yummy is wel op zijn plaats…
Uw topic
Dat gaat wat ver maar niet te serieus aub
In Valkenburg bij juwelier Haenen ligt de sla033j1 ook, zelfde prijs.
Waarom kent mijn Google geen Haenen juwelier in Valkenburg
dat weet ik niet, maar hij ligt er toch echt, wil je er nog een.
Is echt mooi, maar de mm300 blijft voor mij de top, Seikos limiteds vind ik niet zo bijzonder zijn er veel te veel van.
Deze is wel heel exclusief. Uitgevoerd in zwarte PVD coating.
Ja ze hebben hun beschrijving niet echt op orde! Was me ook al opgevallen… iets wat ik bij andere ook wel eens zie. Als ik zin en tijd heb maak ik er wel eens melding van Nu ven ik te druk met werk en studie
7 km. Morgen eens kijken
Haenen had een matig restaurant in Valkenburg
Klopt, foutje bedankt,
Is inderdaad haesen zijn, was te vlug, zal morgen extra nog even kijken.
Yummy yummy only?
Gaat het nog een beetje goed in dit topic jongens?
Moet ik vragen of hij hem voor je reserveert.
Jammer dat niks open is, konden we een terrasje doen, nu hooguit een koffie to go.
Is er aanleiding om te denken van niet?
De “N” en de “S” zitten ook pal naast elkaar op het toetsenbord. Kan je niks aan doen.
Mijn vrouw met die praatprogramma’s, lijd mij te veel af ik ben heel slecht in multitasken.
Budget gezien lijkt reserveren wat voorbarig maar vanuit 6432 ben ik ook snel in Valkenburg. Dat terrasje moeten we tegoed houden en een keer doen
Terrasje zit er volgens mij voorlopig niet in, je kunt wel het horloge bekijken, doen we een koffie to go, is 20 m verder gezellig op een bankje, we hebben ongeveer dezelfde leeftijd en hoeven we het niet alleen over horloges te hebben want daar raken we niet over uitgepraat.