Maar mag ik wat kritiek leveren? Waarom doe je het niet gewoon in het Nederlands? In het Engels is er al “het een en ander” (zie je eigen links). Natuurlijk is er dan meer publiek maar je moet dat publiek ook delen en de vraag of het in het Engels wat toevoegt???
en erik kan het weten!
en inderdaad, het had ook in het NL gekund, daar is nog weinig tot niets van en EN wel, ik vind het een goede tip om over na te denken, en als we allemaal onze opgeslagen links die hij niet niet heeft gelinked aan hem sturen, leveren we een mooie bijdrage aan het vervolmaken van deze prachtige en vooral bruikbare site,
Klasse en hulde aan Stony!!
Maar mag ik wat kritiek leveren? Waarom doe je het
niet gewoon in het Nederlands? In het Engels is er
al “het een en ander” (zie je eigen links).
Natuurlijk is er dan meer publiek maar je moet dat
publiek ook delen en de vraag of het in het Engels
wat toevoegt???
tja, ik heb daar even over zitten dubben.
ik wou oa. de scwf’ers niet uitsluiten door Nederlands te gebruiken. ik dacht dat de nederlanders zich niet laten hinderen door wat engels, andersom is zeker wel het geval.
het engels voelt wel wat afstandelijker aan, een nederlandse site is toch “knusser”.
ik hou het in gedachten, maar laat het nog even zo.
Daarbij mis ik een linkje
oh? horlogeforum.nl wordt toch wel een paar keer naar gelinkt.
dit is geen exclusief seiko-forum, daarom had ik 'm in eerste instantie niet onder de forums gezet. maar dit is natuurlijk wel het toonaangevende NL forum, dus ik zal 'm in die hoedanigheid erbij zetten.
oh? horlogeforum.nl wordt toch wel een paar keer
naar gelinkt.
dit is geen exclusief seiko-forum, daarom had ik
’m in eerste instantie niet onder de forums gezet.
maar dit is natuurlijk wel het toonaangevende NL
forum, dus ik zal 'm in die hoedanigheid erbij
zetten.