Seikoseikoseikoseiko, ben ik de enige?

Alhoewel ik niet vreemd opkijk van het woord threat in dit topic

1 like

Dit thread is idd een hele threat :grin:

Of voor psychologen een treat :laughing:

1 like

1 Seiko in de collectie. De SKX007, en die gaat nooit meer weg😉

4 likes

Seiko… ideale daily beater imo.

Ja vooral voor mijn bankrekening!
SKX007+SolidOyster met duikers clasp+Vlak saffier+ceramic black coin bezel is net afgerekend :grinning:

HF : bedankt weer voor de inspiratie.

2 likes

Hier een Seiko adept. Maar ook een Tissot adept. En een Longines adept. Een Hamilton adept. Geen Rolex adept, maar wel een Rolex Milgauss adept (zwarte wijzerplaat). Van Omega droom ik wel, Ook Certina komt wel langs in nachtelijke uren. Kortom: een omnivoor. Niet zwart wit, maar vele tinten grijs.

9 likes

Nog steeds blij mee dus, top! :thumbsup:

1 like

Zeker! Gaat niet meer weg. Erg blij mee nog steeds.

1 like

Als je denkt dat ze bij elkaar de waarde van een Rolex hebben wel ja…

Ik heb er zelf momenteel geen, maar wel 3 gehad. Er zijn genoeg Seiko’s die ik mooi vind en ik snap ook niet hoe mensen kunnen zeggen dat ze ‘seiko’s niet mooi vinden’. Er zijn zoveel verschillende modellen, ik kan me niet voorstellen dat je er geen een mooi vindt. Denk dat het eerder te maken heeft met het merk en de uitstraling van Seiko…

1 like

Zoals de ouderen zongen zo piepen de jongen.

1 like

horloges zijn geen belegging. (voor mij)

1 like

Bah, een seiko is voor psycko’s die geen rooleks of breidling kunnen betalen…

Zie het al een auto, de een zweet alleen bij een jaguar en haalt zijn neus op voor alles dat minder is. De ander rijdt in een audi en drukt medeweggebruikers de sloot in, en weer een ander haalt zijn vreugde uit het restaureren van een trabant of een lada.

De laatste ziet zijn auto als noodzakelijk middel om van A naar B te komen. Leven en laten leven…

Klaar, volgende onzin topic aub ;):+1:

2 likes

Dat is mooi.

Ik snap echter niet waarom je reageerde op mij. Ik reageerde namelijk op een andere user die het over iets anders had.

Damn …son!..is it that hard?

Maar had veel liever dit willen hebben.

:smile:

2 likes

En zo is het maar net.

Ik moet wel lachen om de bijkans hilarische reacties van sommige forumleden. Heerlijk! Maar goed, ik heb er thans twee. En er zullen van Seiko ook meerdere volgen! Hulde aan Seiko!!!

2 likes

Zijn beide ook zeer geslaagde klokjes :+1:

Ik heb er ook niet 1…

meer in de buurt van de 60 en ze blijven maar komen

1 like