€200
Kijk ook eens naar een Apple Watch.
Voor dat geld zou ik persoonlijk wat anders kopen, maar tja, smaken verschillen.
Automaten zijn eigenlijk bijna altijd echt kwaliteit (los van seiko) vanaf 3 a 4 honderd in mijn ogen. Nu gaan anderen wss komen met mooie horloges in deze categorie die dat wel zijn die ik nog niet kende.
Ik zou even dit forum blijven volgen en inspiratie op toen naast sparen.
199 euro, daar heb je wel een punt.
Ga nog eens verder kijken… misschien toch een bekend merk overwegen als instap
Heb zelf al een smartwatch en wou eens iets anders
Hij wil een horloge …
Zelfs goeroe PLOP heeft zo’n ding. Dan is het aan.
Zal ik doen!
Nog niet te overhaast iets kopen dus.
Dat zeker, maar ik ben bang dat het kwalitatief gewoon pruts is en daarmee zonde van het geld.
Niet alleen bekend merk, zoals veel modemerken als Hugo Boss of Adidas. Die hebben ook horloges in t assortiment, maar persoonlijk zou ik kijken naar merken die v oorsprong iets hebben met horloges. Zoals Pulsar, Citizen, Timex, Seiko (al hoewel veel er v tegenwoordig in n steeds hogere prijs klasse zit), maar ook bv Russische Amphibia Vostok horloges die goedkoop maar degelijk als m kalasjnikov zijn.
Idd, zoals de eerder genoemde Citizen, Pulsar, Russische Vostok en Amphibia. Kwaliteit voor n budget prijs. Of t je smaak is, is n 2e.
Misschien dat t EHBO lijstje in de FAQ kan helpen je wensen scherp te stellen, zodat we gerichte suggesties voor je kunnen bedenken.
Mooi horloge, maar ik vermoed dat t wat ver v diens smaak ligt.
Ze zijn ook met een gouden variant bezig, dacht ik.
Welkom bij de club Mathijs.
Ik zou voor het geld wat anders kopen! Seiko, Citizen…enz zijn veel betere alternatieven!
Succes met je keuze
Kijk hier eens naar
https://www.seriouswatches.eu/collections/orient/products/orient-ra-ag0002s
ja je hebt gelijk haha, het mag wat minder braaf zijn, vind het ook niet lelijk trouwens.
Zou ook graag eens horen welke horloges jullie als daily gebruiken…