Selie

Horloge in top staat ontvangen van @Selie. Bedankt voor het snelle verzenden en de goede service!

Hartelijke groeten,

Tom

1 like

Vandaag een Omega vouwsluiting verkocht aan @Selie. Zeer aan te raden! Vlotte en vriendelijke communicatie, heldere afspraken en het geld stond enkele uren later op mijn rekening. Topper!

1 like

Mijn Nomos verkocht aan @Selie. Absolute aanrader. Snelle communicatie en betaling. Bedankt daarvoor en zou het zo weer doen. Dikke TU

De Nomos is inmiddels doorgeschoven deze kant op. Een vlotte deal en heldere communicatie. Bedankt @Selie wellicht tot de volgende deal!

1 like

Net een prettige deal afgehandeld met Peter die daarvoor 2 uur mijn kant is opgereden, waarvoor nogmaals dank !
Mijn eerste f2f met een medeforumlid, leuke ervaring…

1 like

Vandaag een Citizen van @selie binnen gekregen. Een prima transactie gedaan met Peter. Helder en snel in communicatie, horloge was goed verpakt en snel verzonden.

Bedankt!

1 like

Vandaag de Subdelta binnen van @Selie. Vriendelijk, snel en horloge zag eruit zoals afgesproken. Dank je wel Peter :+1:t2:

1 like

Over Peter @Selie

KLOPT

KLOPT ZEER ZEKER

HIJ IS AAN DE VIORZICHTIGE KANT, DE WERKELIJKHEID IS BETER.

DAT MOGEN ER BEST MEER ZIJN

DAT IS VOELBAAR EN BEST PRETTIG

SLUIT ME DAAR 100% BIJ AAN.

Heb een deal met hem gemaakt waar ik veel Sinn in had.
We hebben open en direct gecommuniceerd, geen gehannes, geen gedoe.
Een duidelijk verhaal en een heel prettige manier van overleggen.

Beter bedankt kerel

Tripple A status heb jij verworven.

Groeten uut Halle

2 likes

Wederom een deal met @Selie! En zoals verwacht, snel, soepel en precies zoals besproken. Bedankt Peter! :beers:

1 like

Gisteren een horloge gekocht van Peter.
Snelle communicatie en zeer snelle verzending.
Vandaag horloge binnen en net zo goed als omschreven. (Als nieuw)
Dank voor de deal, ik ben zéér tevreden!

1 like

@selie Aangenaam via pm en correct en snel betaald. Klok komt eraan.

1 like

Die kan mooi hierbij dan staat alles mooi bij elkaar.

Misschien even samenvoegen en een slotje @jur?

Ik kon dat weer niet vinden. Bedankt

Horloge overgenomen van @Selie , snelle en vlotte deal gesloten. Snel kunnen afspreken om het horloge ook daadwerkelijk te kunnen ophalen. Foto’s waren duidelijk, helder, en horloge voldeed aan verwachting. Al met al raad ik Selie aan om bij hem een horloge over te nemen.

1 like

Een van de velen die een super positieve ervaring heeft gehad met @Selie. Zeker een aanrader. :grin::ok_hand:t3:

1 like

Horloge overgenomen van @Selie.
Prima deal en aardige kerel. Graag tot een volgende deal :ok_hand:

1 like

Glycine Airman overgenomen van @Selie. Fijne communicatie, snelle afhandeling en het horloge goed verpakt verzonden. Zelfs nog een extra NATO-bandje erbij gekregen!

Dank Peter!

1 like

Afgelopen weekend een heel mooi horloge overgenomen van Peter @Selie.

Vlotte & vriendelijke communicatie. Het horloge is exact zoals omschreven en bomb-proof verpakt.

Al met al een goede ervaring.

Bedankt Peter!!!

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan @Selie / Peter.

Aardige gozer en prima communicatie.

Aanrader!

1 like

Een GS overgenomen van Peter. Mooi vlotte deal en stevig verpakt. Alles naar wens en dus alle partijen gelukkig. Een aanrader!