Serica 4512 WMB - € 400

Te koop.

Superleuk horloge, mooi afgewerkt en perfecte maat. In februari hier op het forum overgenomen met de gedachte dat dit een mooi zomerhorloge zou zijn met z’n bescheiden voorkomen en 200m waterdichtheid, maar nu de zon er weer is grijp ik toch gewoon naar g-shock of tudor bb58.

Het horloge is in nette staat. Er waren wat problemen met de kroon (gebeurt vaker met 1e generatie horloges van dit merk) maar dit is recent door Serica opgelost, het horloge wind weer netjes op en houdt goed de tijd.

Merk en model: Serica 4512 WMB
Diameter: 37.7mm (l2l 46.5mm)
Leeftijd: januari 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2024
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, groene tropic, gekleurde mn-style band, blauwe archer. Gelijk klaar voor de zomer dus!
Verzendkosten of afgehaald: verzending bij de prijs inbegrepen.
Conditie (krassen, werking etc): nette staat, maar het is wel gedragen. Zie foto’s en pb als je vragen hebt.
Soort uurwerk en kaliber: handwinder - ETA 2801-2 of Sellita SW210-1
Vraagprijs: 425 inclusief.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).







22 likes

Up voor deze zomertopper! Een echter, moderne field watch met een eigen uitstraling.

Up! 400

2 likes

(P)up!

image

3 likes