Ongetwijfeld een topic dat eerder aangesneden is, maar kon het even niet goed vinden; iemand tips voor goed service adres voor 2010 eta based omega Seamaster? Liefst in Friesland en niet Kramer. Mijn moderne rolexen laat ik bij Rolex servicen, maar lijkt me voor dit horloge niet nodig om naar AD te gaan. Of zie ik dat niet goed?
Op de omega site kan je onder service servicecenters vinden. Het zijn er nog best een paar in NL eigenlijk.
Volgens mij moet je die wel hebben, want omega gebruikte denk ik toen aangepaste eta’s en houdt onderdelen alleen beschikbaar via de service centers.
In Friesland zit bijna niemand. Ook in dit opzicht… …eerdere adviezen zeker nuttig. Wil je geen dealer-prijzen betalen; moet je ofwel richting Akersloot of Nieuw-Amsterdam voor degelijke non-AD service (en dus ook niet die 750 euro). Timefix of Allwatch.
Popma & Popma in Heerenveen is een adres waar ik graag kom voor onderhoud aan van alles en nog wat. Vakkundige vader en zoon die een externe horlogemaker hebben die bij Van der Klaauw werkte toen die nog in Heerenveen zat.
V.w.b. Omega goeie ervaring met André Arens a.k.a. Horloge24. Zou een Omega naar een AD brengen: onafhankelijke horlogemakers hebben (helaas) geen toegang tot OEM onderdelen.
Mwa, dan zijn mijn ervaringen anders. Vriendelijkelijk is daar soms ver te zoeken
Mwa, ik kan slechts oordelen uit eigen ervaring. En die is door de jaren heen louter positief. Wellicht een gevalletje wie goed doet goed ontmoet?
Baksteen op het gaspedaal, lekker naar achteren leunen, even de afsluitdijk over en naar @Tempusuurwerktechniek voor je rolexen natuurlijk…
Dat is lekker kort door de bocht Zonder dat je mij kent daarover oordelen. Jij deelt jouw ervaring en ik deel de mijne.
Hij houdt zich idd voornamelijk met omega bezig
Of contact opnemen met @Vintagemasters, hij zit in Groningen en houdt zich voornamelijk met vintage omega bezig misschien dat hij een adres in de buurt weet
Wellicht. Niets persoonlijks En niet al te serieus te nemen vanwege de afsluitende “
”
Hufterigheid of (onterechte) veeleisendheid t.a.v. kleine ondernemers in de hoofdstraat is geen uitzondering - en afhankelijk van waar je woont soms zelfs de regel. Kan me voorstellen dat je daar als ondernemer op een gegeven moment chagrijnig van wordt en kortaf bent tegen iemand die het niet verdient.
Dat is inherent aan het medium ‘forum’ vrees ik
Klopt, kan ik me ook voorstellen. Maar ik ben niet de enige die daar over klaagt. Ik ben blij dat jij goede ervaringen hebt.
Je kan ervoor kiezen om het niet te zeggen