Setje dikke Seiko-duikers

Jawel, ik reken 'm goed…! :slight_smile:

Ok, het is jouw Topic. :wink:

1 like

En die flat vent op de Turtle is trouwens ook best OK, voor een merkloze: http://www.ebay.com/itm/371835296694

Mooi man zo’n gefocuste collectie. Zoals gezegd de SKX007 mis ik toch wel. Andere suggesties (voor zo ver je daar überhaupt op zit te wachten :grin:) zijn misschien een SKZ283 Starfish als beetje gekke wildcard, SSC021als grab&go solar chrono 200m alleskunner of misschien een Grey Ghost?

1 like

Tnxs. Van die drie zou de Grey Ghost wel een plekje op die vintage-lijst krijgen, denk ik.
En inderdaad niet te veel andere suggesties, het vakantiegeld is alweer bijna op… :wink:

1 like

Daar ga je geen spijt van krijgen. Ik ben er in ieder geval rete blij mee…:wink:

Hele toffe collectie trouwens!

1 like

By the way: heb je ze zelf wel allemaal op een rijtje? :wink:

Tnxs. Die solar staat inmiddels op de verlanglijst erbij. Moet me alleen even een tijdje inhouden, beetje veel aangeschaft de laatste weken: oa die Turtle, Sumo en de Aevig Balaur.

Een SKX zou iedereen moeten hebben;) Default collection starter.

2 likes

Herkenbaar…:wink: Niet teveel te snel kopen is het devies. Geniet je er extra en lang van…:+1:

1 like

Mee eens. Al vind ik hem met saffier en Miltat bracelet op de pols niet aanvoelen als een starter. Dik 20 jaar geleden een dik schot in de roos en nog steeds top👍

3 likes

Hmm, ja, ‘binge watching’ is misschien toch niet de beste manier om van je horloges te genieten… :wink:

Mooie set zo bij elkaar! Idd op naar de MM.

Heb je ook nog stalen banden of draag je ze altijd op rubber. Zelf sinds kort een rubberen band en begin ze eigenlijk nu pas te waarderen.

Dank!
Hoewel rubber voorkeur heeft inderdaad, zit er nog wel wat afwisseling in. Het tuna Monster draag ik eigenlijk meest op een leren band, de stalen Sumoband moet nog even een extra linkje krijgen, dan kan ik 'm echt uitproberen, de neppe SKX007 zit op een President, en weer anderen op sailcloth of nylon. Ligt echt aan het horloge wat ik het best vind passen. Nato/zulu heb ik eigenlijk zo goed als afgezworen, na een tijd groots te hebben ingeslagen/gedragen.

Mee eens.
Hij is serieuzer dan de prijs doet vermoeden.

2 likes