Ah, je wil de 320 erop inruilen?
Mag ik vragen wat je mist aan de 320? Puur de plexi?
Ik vind de plexi echt een heel groot pluspunt. Maar er zit ook wel 3k prijsverschil tussen de 2.
Ah, je wil de 320 erop inruilen?
Mag ik vragen wat je mist aan de 320? Puur de plexi?
Ik vind de plexi echt een heel groot pluspunt. Maar er zit ook wel 3k prijsverschil tussen de 2.
Ik vind het bolle glas en de iets dunnere kast een plus. Voor mij geen 3k extra waard trouwens. De 320 is ook top.
Echt een leukie he?
Willekeurige volgorde.
De Oris komt er zeker. De bronzen jongen wacht ik even of het geen impuls ia alvorens ik ga aanschaffen.
De breitling, mooiste wat er ia. Maar vind het teveel geld voor een horloge.
Ja eigenlijk wel. Interesting
Mijn lijstje dan, voor nu. Nr 1 en 2 zijn samen wel reëel de komende 6 tot 9 maanden.
Zit ze op mijn gemakje onder het genot van een wijntje nog is te bekijken en ik vind de wijzerplaat vd 320 beter in evenwicht. Dus 2 vd 3✅
Zeker de GMT!
Dan zou ik alles flippen! Top trio
Met de komst van de BLRO zou ik de Smurf nemen.
Zo jammer dat die Glycine niet meer te vinden is… Al een aantal keer overwogen (tijd terug inmiddels), maar nu te laat mee.
Ik heb beslist na een paar impulsaankopen dat ik beter goed nadenk en niet teveel geld in het instapsegment uitgeef. Vandaar dat ik wat bewuster keuzes probeer te maken
Aldus mijn top 3 shortlist in de aanschafvolgorde:
BB58 en die komt er heel snel aan normaal gezien (bedankt @Svennos voor de foto )
Omega Speedmaster Professional Hesalite, misschien volgend jaar! Mijn bereikbare grail geworden sinds ik ‘m eens gepast heb.
Terug een model van Oris omdat ik fan ben van het merk als er ooit een chrono uitkomt in de Chronoris reeks dan wordt dat waarschijnlijk een instant buy! Of iets anders, wie weet…
Ik moet mijn lijstje nu al wijzigen😂 een smurf naast de Hulk. Heeft wel iets, toch?
Je ziet ze hééééél af en toe opduiken, maar dikwijls voor idiote bedragen. Heb nu de 39mm non-purist, en die is geweldig, maar oh wat had ik graag die 36mm gehad…
Eigenlijk best tevreden met mijn huidige collectie:
Uiteraard wel alweer aan het sparen voor iets nieuws. Deze drie komen nu het meest in aanmerking voor een nieuwe aanwinst maar dat kan volgende week weer anders zijn
Die aqua terra is prachtig, zou die zelf zeker boven de GS en Rolex kiezen.