Show die banden op je Pellikaan Timing Flying Dutchman GMT HFLE 2019

Dat is een mooie lederen band :+1:

1 like

Mooi horloge! En mooi verhaal met dito foto’s @Bidle! Dank voor het delen!

1 like

In de eerste instantie toen ik de actie maanden geleden zag langskomen dacht ik super tof horloge. Uiteindelijk zie ik dat dit horloge niet voor mij is gemaakt. Ik zou mij snel vervelen en dat blauw is bijna niet te combineren.

Maar, ik wens je veel plezier met je aankoop. Veel draagplezier! :blush:

Prachtige Bor!! Waar heb je deze gevonden ??

2 likes

Watchgecko, zelf de end-link een beetje bij slijpen.
Heel weinig kan ik je zeggen.

1 like

Anderen ook.

6 likes

Dat kan. Maar nogmaals. Smaken verschillen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe horloge! :slight_smile:

Ook op een bruin leren Zulu samen met de Quattro van @Motormuis gezamenlijk langs elkaar.

11 likes

Op een Corrigia band

9 likes

Mooie pics @Bidle ! Maar dat kon ook niet anders, want HF heeft hoge verwachtingen van je :sweat_smile:

Deze is niet mijn ding. Achteraf is de SD dat ook niet. Ik ben blij met deze foto’s die mijn gevoel onderbouwen. Desondanks veel draagplezier!

2 likes

Dank je, voor mij eigenlijk hetzelfde. De eigenaar van dit exemplaar en vele anderen zijn er erg blij mee en terecht!

Voor mij zijn er een maar een paar kleine dingen waarom ik hem niet zou kopen. Enkel smaak gerelateerd.

1 like

Waarom reageer je zo? Niet echt vriendelijk tegenover @Chillekasper.

Dat lees je verkeerd. :+1:

Gewoon niet druk maken :slight_smile: Flowert bedoelde het volgens mij niet kwaad. :wink: :slight_smile:

3 likes

Zo is het, Kasper. Ik ben af en toe gewoon een beetje flauw, niet op letten. :+1:

2 likes

Ah gelukkig. Dan zat ik ernaast. :+1:

Vandaag de eerste werkdag voor de GMT.

Met bijpassende blauw werkschort :grinning:

9 likes

Hi,

Ben elke nog blij als ik naar dit horloge kijk :blush:

Ik zat gisteravond nog even te denken hoe het zou zijn als er ‘Pellikaan Timing’ op de ring aan de binnenkant kast boven de wijzerplaat zou zijn gegraveerd. Misschien voor een volgende mod.

Groet, Vincent

1 like

Op een Geckota Ellipse
Loopt mooi van 22mm naar 18mm.

9 likes

Verschrikkelijk! :joy:

1 like