Ik wil staal op.
Oyster denk.
Maar welke te kopen die mooi gaat passen?
Wel kwaliteit wil ik.
Ik wil staal op.
Oyster denk.
Maar welke te kopen die mooi gaat passen?
Wel kwaliteit wil ik.
Idd… lekker duidelijk…
Sorry… 10 dingen tegelijk aan het doen.
Ik wil mijn Pellikaan op een bracelet maar weet niet welke te kopen die een goede pasvorm gaat hebben en van goede kwaliteit is.
Dat bedoelde ik dus.
En een jaar na dato zie je ze nog steeds niet veel. Terwijl het stiekem zulke fijne horloges zijn.
Dit is wat ik er van vond:
En de kliko in met dat ding. Los daarvan: Geinige keuze voor de achtergrond, die glazen kiezeltjes.
Wat had je daar te pakken joh?
Een jaar verder draag ik dat horloge negen van de tien keer op exact hetzelfde type band waar @Flowert vorig jaar ook mee aankwam. De vintage cognac.
Het is net masturberen met een kaasschaaf. Interessante gedachte, maar in de praktijk wil het maar niet wennen.
Na het hele topic door te hebben gelezen blijf ik bij deze:
Of een discrete staalgrijze NATO, maar daar zijn geen foto’s van. Ik vond dit al minder worden:
Nice!
Ik begreep dat de SKX bracelet gaat passen, beetje wegvijlen is gewenst…
Dus ik ga shoppen want nu is de tijd daar dat ik hem echt op staal wil.
Het lijstje van wat ik denk mooi gaat worden op de Pellikaan is hieronder te zien.
Ik moet alleen nog kiezen en dat vind ik deze keer erg lastig . Dus een stem optie is voor jullie ook aanwezig.
Daar gaan we.
A.
Kies ik voor super veilig en koop ik deze bracelet , altijd goed, altijd mooi, niet heel spannend en/of origineel
B.
Kies ik voor net ff wat meer originaliteit , wat meer spanning, meer net ff anders?
C.
Kies ik voor totaal anders, meest origineel, meest spannend en vooral totaal wat anders?
De Pellikaan kan ze alle 3 wel hebben, mijn portemonnee wat minder goed en dus is kiezen een must.
0 stemmers
Ik ben met name benieuwd naar een stalen band die past zonder bijvijlen en dergelijke. Kortom bevestigen en klaar!
Zie hier boven. Oud modellen Strapcode SKX
Benieuwd !
Erg mooi…
Erg fijn.
Maar mis contrast wat leer wel gaf .
Dus denk geen stay on dit.
Wel gaaf!
Coole bracelet.
edit, alweer in de verkoop.
Leer is toch de winnaar hier
Yes, erg netjes!!
Ik heb hem ook al eens op deze band gehad… mowah vond ik hem[quote=“BG1, post:98, topic:224303”]
Een blauwe canvas band.
Mooi, maar ik vond 22mm bandaanzet en een 22mm gesp wel wat massief ogen.
Het is geen genadeloze bandenswapper inderdaad. Hij wordt bij mij dan ook (zeker in de wintermaanden) veel te weinig gedragen. Kan ik de wijzerplaat niet swappen
Een paar dagen om de pols en ik ben toch niet helemaal onder de indruk van de band. Qua kleur net niet maar kan ermee door. Alleen dat massieve waar @BG1 het ook over heeft staat mij tegen, onder de pols waar de uiteinden van de band over elkaar gaan lijkt er qua dikte geen eind aan te komen en dan de keeper ook nog…
Uiteindelijk eens met Mozaiek.