Show hier het horloge...

Die kans is natuurlijk aanwezig. Maar @Fate_Amenable_To_Change inschattende, zal hij dat niet doen en in ieder geval met gevat antwoord komen.

Ik hoop er stiekem wel op, ja.

ik heb er wel eentje maar ik durf niet :flushed:

1 like

Wees niet bevreesd. Van mijn kant zul je slechts begrip krijgen.

ik pas

Dit topic bestaat al een tijdje

3 likes

Deze durf ik wel te laten zien! Zonde gêne zelfs! :crazy_face:

4 likes

Waarom zou je dat niet durven?
Om iemand zijn commentaar te ontwijken?
Dan had je in mijn ogen het horloge niet moeten kopen als je je er voor schaamt maarja dat is mijn mening :wink:.

Niet durven is natuurlijk wat overdreven en in het echie zal het me werkelijk jeuken wat iemand van mij of van mijn horloges vindt. Het leek me alleen leuk om hier ook eens wat minder mooie horloges te zien naast de prachtige exemplaren die het meest uitgelicht worden.

3 likes

Ja dat snap ik wel hoor :wink:.
En inderdaad moet jeje niets van aantrekken van wat een ander denkt, een festina kan bij iemand evenveel emotie oproepen dan een PP of een VC ofzo.
Soms word hier een beetje overdreven vind ik qua technisch aspect van een horloge, oke deze merken maken technische kunstwerken dat is zo maar daarom zijn ze niet direct mooi.
Ik kan zo modellen laten zien van de topmerken die ik nooit om men pols zou willen en ik kan horloge’s van 150 euro laten zien die ik wel zou willen.
Het gevoel is het allerbelangrijkste en het technieche is niet altijd voor iedereen belangrijk maar dat vergeten sommige mensen jammer genoeg :wink:.

4 likes

Ik ben blij dat je het zo zegt. Ik denk er net zo over.

2 likes

:+1::muscle:
Dus kom op met die plakmerken :wink:

Piet, een goede raad.
Ik heb net het hele topic wat hierboven aangehaald is doorgespit. 295 reacties.
Als je de jouwe daar plaatst kan het meteen op slot.
Dan is er een absolute winnaar.

1 like

Waarom niet? Ik reageer als het even kan altijd op PB’s. Ik had per ongeluk ooit een lid op blokkeren staan en wist niet dat dat voor PB’s gold, dus dat is één keer fout gegaan. Maar verder?

Dit is nog de meest skere rommel die ik in de kist heb zitten:

De onderste gaat naar m’n broer, want ik heb niks met grootvader’s horloge, en eerlijk gezegd ook niet met de grootvader van wie het was.

Dan blijft de Seiko over. Tot het einde der dagen. Maar ik schaam me totaal niet voor dat ding. De Battlescar Galactica is cool.

Dat is niet leuk.

Waarom haat je je vrouw?

5 likes

Dat is niet leuk.

Tot die conclusie ben ik ook gekomen. Afgelopen week zag ik een topic over “his en hers”- horloges voorbij komen en sindsdien heb ik het gevoel van wat heb ik gedaan…

1 like

:rofl: :joy: :rofl:

1 like

Ik heb al eens geschreven dat ik een Garmin had, inmiddels zijn het er 2. :sunglasses:
De kleinere heb ik doorgeschoven naar mijn vrouw en zelf de grotere versie gekocht. Iets meer mogelijkheden en vooral een beter afleesbaar scherm zijn voor mij toch steeds belangrijker aan het worden.
En het spelen met de scherm- kleuren en inhoud vind ik soms ook wel even leuk.

1 like

Zeker één aanwezig in mijn collectie. Ik heb het nu bijna 2 jaar in mijn bezit en volgens mij wel al een keer gepost. 2 jaar geleden zijn wij getrouwd en voor het trouwen ben ik opzoek gegaan naar een nieuw horloge voor deze prachtige dag. Helaas door tegenslagen, je kent het wel: auto komt niet door de keuring, wasmachine begeeft het en onze koel- vriescombinatie gaf er ook de brui aan, was het budget voor een dergelijk horloge niet te verantwoorden. Het trouwen zelf is immers ook al duur genoeg. Mijn vrouw denkt een beetje anders over het budget voor een horloge en aan aan welke “eisen” een horloge voor mij moet voldoen. Ik kreeg dit horloge van mijn vrouw cadeau om te dragen op onze bruiloft, en dat heb ik vol trots gedaan! Ik draag het niet zo heel vaak meer, ook wel te zien want ik kwam er net pas achter dat de batterij ook aan vervanging toe is maar het is een horloge welke ik nooit weg zou doen (weg doen heeft in dit geval ook maar één optie en dat is de prullebak)

1 like

Helemaal vergeten! Zo heb ik, om vergelijkbare redenen ook een Chinees trouwhorloge gekocht!

Ziehier, een regelrechte Orkina. Zo goedkoop dat hij niet eens een type aanduiding heeft.

1 like

De goedkope trouwring is trouwens ook in beeld. Wit keramiek met goudkleurig RVS.