Ik heb al eens geschreven dat ik een Garmin had, inmiddels zijn het er 2.
De kleinere heb ik doorgeschoven naar mijn vrouw en zelf de grotere versie gekocht. Iets meer mogelijkheden en vooral een beter afleesbaar scherm zijn voor mij toch steeds belangrijker aan het worden.
En het spelen met de scherm- kleuren en inhoud vind ik soms ook wel even leuk.
Zeker één aanwezig in mijn collectie. Ik heb het nu bijna 2 jaar in mijn bezit en volgens mij wel al een keer gepost. 2 jaar geleden zijn wij getrouwd en voor het trouwen ben ik opzoek gegaan naar een nieuw horloge voor deze prachtige dag. Helaas door tegenslagen, je kent het wel: auto komt niet door de keuring, wasmachine begeeft het en onze koel- vriescombinatie gaf er ook de brui aan, was het budget voor een dergelijk horloge niet te verantwoorden. Het trouwen zelf is immers ook al duur genoeg. Mijn vrouw denkt een beetje anders over het budget voor een horloge en aan aan welke “eisen” een horloge voor mij moet voldoen. Ik kreeg dit horloge van mijn vrouw cadeau om te dragen op onze bruiloft, en dat heb ik vol trots gedaan! Ik draag het niet zo heel vaak meer, ook wel te zien want ik kwam er net pas achter dat de batterij ook aan vervanging toe is maar het is een horloge welke ik nooit weg zou doen (weg doen heeft in dit geval ook maar één optie en dat is de prullebak)
Helemaal vergeten! Zo heb ik, om vergelijkbare redenen ook een Chinees trouwhorloge gekocht!
Ziehier, een regelrechte Orkina. Zo goedkoop dat hij niet eens een type aanduiding heeft.
De goedkope trouwring is trouwens ook in beeld. Wit keramiek met goudkleurig RVS.