Show hier je Chronograaf

6 likes

7 likes

5 likes

Mijn echtgenote doet ook mee :grin:

6 likes

6 likes

Een oudje hier, mijn Seiko Chronograph 7a28-7020, die op het punt staatom verstuurd te worden voor een verjongingskuur naar een mede forumlid.

8 likes

Deze DuBois dan, uit de jaren '90 :sunglasses:

6 likes

Wat een charmant trio @anon34385602HFH

1 like

Dank je wel!:blush::+1:

1 like

7 likes


Wat een gaaf rijtje he!

3 likes

In november plaatjes van mezelf.

5 likes


Gewoon even een leuk plaatje van gisteren :slight_smile:

3 likes

4 likes

9 likes

Schitterende Breitling! Een van de mooiste misschien wel op dit moment. Uurwerk aan de achterzijde is ook prachtig.

1 like

Een Onix, merknaam zegt me nix. Anyway was aardig rot toen ik hem binnenkreeg. Heb met al mijn liefde en passie er toch iets moois van kunnen maken. Het valjoux uurwerkje is dan ook superleuk om aan te werken.

4 likes

Deze heb ik alweer bijna 40 jaar. Van die 40 jaar heeft hij ruim 30 jaar in een kast gelegen. Ik had hem vakkundig gesloopt. Waaronder regelmatig water in de kast. Dit is nog terug te zien aan de sub-dials die nu moeilijk leesbaar zijn. Maar nog wel de originele plaat, kast, wijzers en uurwerk.
Sinds kort terug van een langdurige restauratie. Het was erg lastig iemand te vinden die zich hier aan durfde te wagen. Loopt nu weer perfect, alles werkt naar behoren. Super fijn horloge.

4 likes

Onbegrijpelijk maar een hard feit dat dit topic zo weinig liefhebbers trekt?!?!
In de overvolle ‘draag je vandaag’ items worden zo vaak prachtige chronografen overspoeld door veel te veel 13 in een dozijn duikers - dat zou alleen al inspiratie moeten zijn :nerd_face:
Kom op chronofreaks, show your beauties!!

4 likes