Show hier je dikste klok.

Burk, pulsgestuurd. 70cm. Hangt op mijn werkkamer.

4 likes

TN, pulsgestuurd. 55cm Voor op de slaapkamer. Prachtige wijzers, al zeg ik het zelf.

4 likes

dikste ≠ grootste

2 likes

:blush:

9 likes

Jij hebt nauwelijks meer een horloge nodig denk ik als ik al die klokken zo zie :sweat_smile:

Mooie klokken, heb je ook een moeder klok?

Geen bril voor nodig

2 likes

12 likes

Neen, ik heb er een pulsgenerator achter zitten. Er zijn er overigens nog wel een paar meer. Maar dat is meer van hetzelfde.

Maar deze is meer in jouw straatje denk ik

Qua gewicht een zwaar ding met die marmeren achterplaat. Er hoort een kast omheen, maar die ligt op zolder.

2 likes

11 likes

Het lijkt wel of die “afdekking” van de kroon bij @ROC in de voorgaande post mooier aansluit op de kast. Of is het gezichtsbedrog?

1 like

2 likes

Nee dat zie je goed, hij heeft een keer een optater gehad helaas en niet zo netjes bijgewerkt. Maar het is een werkhorloge dus ik kijk niet zo nauw gelukkig😉

En in het echt valt het reuze mee…:face_with_peeking_eye:

Mijn zwarte sluit wel mooi aan:

15 likes

Ik krijg altijd een beetje de kriebels, als mensen het woord klok gebruiken, om een horloge te omschrijven :upside_down_face:
Snel weg wezen hier.

1 like

Dit heeft veel diepgang en zoveel waarheden.

1 like

Ik zie het probleem niet. Mijn klokken hangen aan de muur en mijn klokkies zitten om mijn pols.

Kan het niet goed beoordelen. Het is wel zo dat deze sluitingen dichtgeschroefd worden als een kluisdeur.

Dan nog maar eentje :upside_down_face:.
Nog ff en dan ploprof only :100:

6 likes

Dikke Agat Zlatoust uit de Oeral.

4 likes

De Rolex Deep Sea Special moet wel de dikste ooit zijn

10 likes