Zelfbevlekking van een zelden vertoont niveau…
Verhip… ik heb me dat nooit gerealiseerd, maar naast al die ander fraaie kenmerken inderdaad ook een integrated band, of een nylon velcro strap naar wens. Kijk naar die rank gevormde aansluiting op de kast die zo comfortabel om je arm valt. Gaudi x Porsche + IWC = onverslaanbaar !
Kan je niet laat genoeg mee zijn
Heel mooi! Uit ‘73 zelfs!
Daarmee is de discussie Oysterquartz/PRX beslecht in het voordeel van eehh… Omega?
Mooi dat je zoiets van je vader hebt!
Zonde. Ik zou nooit vrijwillig in een topic van jou posten.
You just did
No, you are just not smart enough to understand…
Geen spijt dat de VC weg is
Ik had zelf een voorkeur voor de Velcro band. Zeg maar standaard BUND issue
Ik had mijn exemplaar trouwens in de buurt van Wilhelmshaven gekocht. Daar vielen wel vaker BUND onderdelen van de wagen
Ik zie op C24 prijzen van 7-8-9 K … godskanonne …en die waren toch zo rond de 4K niet lang geleden ? Dat is eerder overgewaardeerd volgens mij - zeker t.o.v. een Zenith Defy - maar de GP Laureato is ook al naar 13 -15 K gesprongen ??? - en dat maakt het des te vreemder dat IWC niet met iets nieuws komt in dit populaire segment omdat ze nu ook een uurwerk van eigen makelij erin kunnen zetten. Voor de status dan alleen hé, zodat ze met de grote jongens meekunnen want er is niets mis met de eta motortjes die IWC gebruikte. die van mij lopen in ieder geval prima
Ik had ook nog 4/5k in mijn hoofd… Blijkbaar is dat ondergewaardeerde er inmiddels af
Lastkraftwagen
Ik heb tot nog toe geen horloge die ik weg heb gedaan die ik terug zou willen gelukkig. Ook deze niet. Als je klaar bent met een horloge doe je hem weg en ga je door naar wat anders moois Het is een erg uitgesproken design, dus als je smaak veranderd en je niet veel gevoel erbij hebt, mooi iemand anders er van laten genieten.
Opvallend veel Tissot binnen dit topic - even onderstrepen dan maar