Op deze is ie gewoon echt stoer!
Ook hier; Dat had ik op de mijne nog niet ontdekt!
‘T is zeker niet de allermooiste gangreserve, maar ik vind het absoluut niet misstaan op deze wijzerplaat…mooi subtiel…geen tierelantijnen (?)…ik zeg geen nee! Mijn pols was het met me eens…de bankrekening daarentegen
Kleine noot bij mijn post na het goed lezen van de topictitel…(JE horloge met gangreserve)…deze is niet van mij helaas…
Met blauw wauw!
Ik zelf ook niet. De mooiste die ik tot nu toe tegen ben gekomen is een horizontale bij de Panarai. Echter Panarai is vaak zo groot (en niet binnen mijn budget :()
Wauw. Wat een mooie klassiekers. En ja ik ben nog vaak aan het oefenen. Ik heb ondertussen één hele belangrijke les geleerd als je aan horloges sleutelt: STOPPEN als je moe dreigt te worden. Ik heb gemerkt dat ik dan echte domme fouten maak. Ik ga nu een seiko 5 servicen. Deze heb ik tweedehands gekocht en geef ik aan mijn vader voor zijn verjaardag. Die van hem was gestolen tijdens een overval
Oh man 17 jaar geleden, maar ik ken het gevoel nog steeds!
Mooi ding zeg zeg
Mooi ding :).
Jaeger LeCoultre Powerwind
Dat geldt ook voor mijn Witnauer.
Maar in die tijd was een maatvoering van ongeveer 35 tot 36 mm. een normale maat voor heren horloges.
Manufacturen die speciale horloges uitvoerden zoals JLC kwam met 37 tot 39 mm met o.a. de wekker horloges (memovox, Kal.910, 911 825 enz.) en power reserve futurematic.