Show hier je horloges met LCD en LED display

Ja hoor :four_leaf_clover:

13 likes

15 likes

@domega mooi spul, die linker is ook heel gaaf. Die van mij geef ik tzt aan een goede vriend die spelcomputers en daarmee te maken hebbende zaken verzameld.

En heerlijk hoekige led @jacobus

2 likes

crosspost, ook maar weer eens hiero

11 likes

Fijne Casio, die worden veel te weinig gepost in dit toch perfecte topic voor dé lcd fabrikant van de laatste 25 jaar!! :hugs:

1 like

:ok_hand:

1 like

En de rechthoekige variant:

8 likes

8 likes

Wat heb je eigenlijk niet Peter :person_shrugging:

2 likes

na het opwinden komen de batterijtjes weer aan de beurt… Wat een hobby :relieved:

9 likes

Ehh, een driehoekige variant? :grinning:

2 likes

Nog eentje dan!

9 likes

8 likes

Hele mooie staat :hugs:

1 like

Gaaf! Neefje van mijn vader’s Dual Time.

1 like

Wel, dit is heel toevallig ook het horloge van mijn vader zaliger.
Niet werkend in een lade belandt en nu met een donoruurwerk weer met trots om de pols. De originele band moet ik nog passend krijgen.

Zoals je ziet nog met het garantiebewijs :slightly_smiling_face:

7 likes

Wow! Wat mooi zeg, heel bijzonder dat we een soortgelijke ervaring hebben met een nagenoeg identiek horloge uit dezelfde tijd.

Moet je bandje ingekort worden? Dat is goed te doen met een standaard horlogemakersset van Amazon. Dat bandje heb ik niet, wel een andere van de donors. Die zijn minder fraai. :wink:

1 like

Inderdaad bijzonder! Fijn om af en toe stil te staan en de tijd te nemen om te denken aan de mooie momenten samen. Wanneer horloges meer zijn dan tijdsinstrumenten…

Volgens mij heb ik het origineel bandje, maar de aansluiting met de kast is niet ideaal. Nochtans stond het er zo op gemonteerd en heb ik het nooit anders geweten.

3 likes

Bandjes is niet origineel maar in het grijze verleden ooit vervangen door iets dat beschikbaar was. Waarschijnlijk door je vader. Dus moet ie er wel op blijven zitten :slight_smile:

1 like

Het lijkt me inderdaad een bandje van een recenter horloge, maar zoals je zegt, het moet er wel op blijven. Als het voor mijn vader draagbaar was, dan voor mij ook :slight_smile:

1 like