Hele mooie staat
Wel, dit is heel toevallig ook het horloge van mijn vader zaliger.
Niet werkend in een lade belandt en nu met een donoruurwerk weer met trots om de pols. De originele band moet ik nog passend krijgen.
Zoals je ziet nog met het garantiebewijs

Wow! Wat mooi zeg, heel bijzonder dat we een soortgelijke ervaring hebben met een nagenoeg identiek horloge uit dezelfde tijd.
Moet je bandje ingekort worden? Dat is goed te doen met een standaard horlogemakersset van Amazon. Dat bandje heb ik niet, wel een andere van de donors. Die zijn minder fraai.
Inderdaad bijzonder! Fijn om af en toe stil te staan en de tijd te nemen om te denken aan de mooie momenten samen. Wanneer horloges meer zijn dan tijdsinstrumenten…
Volgens mij heb ik het origineel bandje, maar de aansluiting met de kast is niet ideaal. Nochtans stond het er zo op gemonteerd en heb ik het nooit anders geweten.
Bandjes is niet origineel maar in het grijze verleden ooit vervangen door iets dat beschikbaar was. Waarschijnlijk door je vader. Dus moet ie er wel op blijven zitten
Het lijkt me inderdaad een bandje van een recenter horloge, maar zoals je zegt, het moet er wel op blijven. Als het voor mijn vader draagbaar was, dan voor mij ook