Show hier je horloges met LCD en LED display

8 likes

5 likes

Okā€¦ laatste danā€¦

15 likes

Wow Martijn dat noem ik uitpakken - gaaf stel vooral die Sandoz!

2 likes

Ook nog in doos, nu krijg ik meteen zin om mijn eigen Casiootjes uit te gravenā€¦ Thanks voor de inspiratie Jaco

1 like

Ah nee - met radio in 5 golflengtes - meen je niet?!

1 like

Hele bonte serie - volgens mij kunnen we best nog een flink paar van deze anadigi modellen zien voor we er genoeg van krijgen

1 like

Zo ongelofelijk leuk die ouwe Casiootjesā€¦ :smiley:

2 likes

En natuurlijk de imposante verzameling van @MartijnV en @WilSeikoā€¦ bravo!

2 likes

Ik heb er zoā€™n 25 gehad, rest weggedaan. Je kunt niet alles voor jezelf houden, en moet een ander ook eens wat gunnen :slight_smile:

2 likes

Heb al jaren geen TV behalve een hele oude Sony voor een af-en-toe DVD. Ben met die Casioā€™s van me nooit erg serieus bezig geweest om te testen, ik heb ook nog een imitatie die vlg mij helemaal niets doet. Ook weer zoā€™n stimulans om weer eens uit te proberen - precies waarvoor zoā€™n forum volgens mij ook moet dienen vind je niet :wink:

2 likes

Okee, nog een beetje,

De Delvina, met een mooi stuk steen in de kast, lekker bescheiden.
Het zeer vroege lcd uurwerk is helaas overleden. Gevalletje wegleggen met de batterij er in.


Tissot F1 ana-digi. Ooit gekocht ā€œnot tested with batteriesā€. Eens een keer mazzel gehad.

Ouwe Citizen lcdā€™s.

Rado lcd met gehard stalen kast. ā€œTungstenā€. Saffier glas natuurlijk :slight_smile:

Later meerā€¦

14 likes

Ow jee, ergens voel ik me geroepen om er vol in te gaan in dit draadje. 'T zijn er een beetje veel te veel.
Enā€¦ ik post al jaren (als een vd weinigen, samen met Martijn en een paar -spaarzame- andere forumleden) erg veel lcd en ana digi in de ā€˜welke draag je vandaagā€™ draadjes en verwijs jullie dan ook naar het archief, vooralsnog :wink:
Ben vooral erg benieuwd naar de overige forumleden! Kom er maar in!

4 likes

Goed dat ik al gestopt met verzamelen anders had ik straks niet kunnen slapen :wink: Waanzinnig die Delvina & die Rado vooralā€¦ verfrissend om te zien hoe ontwerpers afstand namen van traditionele horlogevormgeving en materialen

1 like

Vooralsnog klinkt veelbelovend Ernst - we wachten ongeduldig :wink:

1 like

Vooruit dan maar, even snel een paar aan de pols die voor het grijpen liggen (tussen de pics). Maar daar blijft het dan even bij :relieved:

23 likes

Briljant!!!

Maarreā€¦ die 5e fotoā€¦ wat is het nou? Een Casio of 'n Seiko? :smile:

1 like

Dat is een relatiegeschenk van Sony; een Casio :slight_smile:

2 likes

Heel lekker beginnetje Ernst - intrigerend die vlakjes in de display van de eerste Seiko! 10 sec indicatie per driehoekje? De ronde Citizen heb ik geloof ik ook - zelfs dubbel, maar niet werkend geloof ik. Die fraaie vroege Seiko met die geelgroene display ook. Maar na de superieure staat van deze serie LCD kanjers kan ik natuurlijk niet meer zo snel iets uit mijn wrakkendoos gaan posten vrees ik :persevere:

1 like

Dat is een erg leuk vrij vroeg high end Seiko werkje met vrij grote digits (voor Seiko) en inderdaad een ā€˜Tangramā€™ secondenmarker (ook heel erg creatief, vwb seikoā€™s ontwerpen). Ik vind het een van de leukste Seiko LCD werkjes vanwege beide, voor Seiko, afwijkende eigenschappen!

Gewoon posten hoor. Ik ben uiteindelijk een beetje een purist geworden als het aan komt op de staat vd horloges ā€¦

2 likes