Show hier je horloges met LCD en LED display

Mooi ding! Zit een MSA module in lijkt het, midden/eind jaren '70. Ik heb begrepen dat het een bedrijf van Nepro was, en dat die modules beroemd/berucht waren om hun onbetrouwbaarheid :smile:

2 likes

In de zin van niet op tijd lopen, of defect gaan? Deze doet het volgens de fotoā€™s maar kan ik hem dan beter bewaren/conserveren zonder de twee batterijtjes? Hij is nog niet binnen, maar ik verwacht hem binnenkort.

Geen idee :smile: ik denken, geniet er van zolang ie het doet, laat hem niet in de ijzige kou of de felle zon/hitte liggen.

2 likes

Dat gaat zeker niet gebeuren, hij komt netjes in het kistje om af en toe gedragen te worden, dank voor de info :grin:

Hele gavešŸ–’ā€¦ er is volgens mij heel veel LCD ā€˜out thereā€™ die ik in ieder geval nooit gezien hebā€¦

Gefeliciteerdā€¦mooie vangstšŸ–’šŸ˜Š

1 like

Het wachten is op jouw LCDā€™s Nilsā€¦

1 like

Ok - LED time againā€¦

2 likes

Staan ergens hierbovenā€‹:arrow_up::blush:

Eind jaren zeventig een Seiko 0439-4009 aangeschaft. Enkele jaren met veel plezier gedragen, maar daarna in de vergetelheid geraakt en ruim dertig jaar ergens in een oude verhuisdoos gezeten. Recentelijk gevonden, nieuw batterijtje, beetje jutteren aan de pushers en jawelā€¦ Lopen als een tierelier!!

9 likes

En gearriveerd, niet een maar twee jaren 70 ledā€™s! Ik vind vooral de blauwe met de vierkante kast een beauty :heart_eyes:


en samen:

Zal vd week eens een mooi NA topic over ze maken!

11 likes

Toppers!!! En wat een mooie staat ook nog, gefeliciteerd met deze NA

2 likes

Twee fantastische aanwinsten. De blauwe Certina springt er echt uit, schitterend model :+1:
Stijlvolle ā€˜space ageā€™ eyecatcher

1 like

Ik haak toch eens even in op die gave Certina van @dins1 met deze Indus Space age LCD

7 likes

daar heb ik nog steeds een oogje op, en een groot zwak voor :wink:

1 like

Heel mooišŸ–’

1 like

Ik zal binnenkort weer eens een poging wagen om de tijd ook zichtbaar te maken en lukt dat - wie weet mag die dan alsnog vertrekken

Al jaren genezen van verzamelen - maar soms heb ik een terugval :sunglasses: Maar deze was ook errrrg verleidelijk & apart vond ik. Dus even hier crossen natuurlijk na de noodzakelijke cleaning, nieuwe batterij en band

6 likes

Gave Citizen!

1 like

Thx Wil

Orient vandaagā€¦


11 likes