Show hier je horloges met LCD en LED display

Hier mijn allereerste lcd horloge terug gevonden :sweat_smile: eens zien voor een batterij :blush:

6 likes

Een Pakistaanse 1970er Osco :upside_down_face: :wink:

5 likes

Mijn enige vintage LED is een Tissot Research van de jaren 70.

13 likes

Nog eens een nieuw celletje geplaats in de kleine :boom:

7 likes

8 likes

Onverwoestbaar DW400 :heart_eyes:

7 likes

Goedendag allemaal,

Eerste post en ik dacht een kleine greep van m’n Casio collectie te laten zien. Ik spaar voornamelijk NOS Casio’s die ouder zijn dan ik. De rest knap ik op tot zo goed als nieuw

8 likes

Deze 2 als favoriet. Beide houden onder andere de stand van de maan bij.

9 likes

Mooie reeks, top altijd die functie horloges van Casio…en dan NOS?!! Respect :ok_hand: ( en hoe doe je dat met de bandjes? Ik durf mijn Casio en Timex horloges al jaren niet meer te dragen, brekende bandjes zijn grote blocker vind ik )
Succes met de verzameling ieg! :+1:

De meeste bandjes zijn nog wel te krijgen gelukkig en anders EBay.

1 like

waw nice ontwerp , welk model aub ?

Dat is een “Independent 1481010” digital LED, een speciale lijn van Citizen.
Je ziet ze op Ebay wel staan:

2 likes

Helemaal.mijn ding , laat ze maar doen met hun rolexen , ik vind dees design echt mega kewl

Interessante functie - misschien leuk om zo’n horloge eens wat nader in de spots te zetten :+1:

1 like

Als je op YouTube “Casio moon graph” googled krijg je hier een interessant en uitgebreid filmpje over! Echt een te gek ding, alleen jammer dat bij dr meeste vintage Casio’s de kalender maar tot 2029 gaat.

1 like

Even updaten :wink:

6 likes

Citizen van 1981 :blush:


…voor elk doeleinde inzetbaar

9 likes

Mooie vondst :ok_hand:

1 like

Invicta

9 likes

Stond al een tijdje op het verlanglijstje Don. maar dan de stalen versie …een complexe horloge toch en deze kon ik ‘proberen’ bij de verkoper op werking van alle functies dus … :thinking: wie weet zie ik ergens een stalen donor :innocent:

1 like