Show hier je horloges met LCD en LED display

6 likes

Een rood ledje voor de sfeer :wink:

8 likes

De luchtdruk beetje in de gaten houden.

6 likes

Dan kun je tot en met maandag je lol op met 3 stormen in het vooruitzicht.

2 likes

Vorige week van marktplaats gehaald, nieuw batterijtje erin en gaan. Compleet met spelletje en 8 bits muziekje :slight_smile:. Super lelijk geval natuurlijk maar omdat ie nog nieuw in doos zat met alles erop en eraan, kon ik 'm toch niet laten gaan.

6 likes

Het merk Alba heeft er heel veel verschillende (gelijkende) Disney spellen van uitgebracht.
Volgens mij met zelfde module (Y757)

images (2)

5 likes

Inderdaad, wat leuk om die te zien! Is precies dezelfde module. Ik had me van het spelletje overigens iets meer voorgesteld, dat is aardig suf :smiley:.

Maar het horloge doet het prima en voor die paar centen vind ik het grappig om een compleet setje NOS te hebben.

2 likes

De ‘echt leuke’ LCD spelletjes horloges werden gemaakt door Casio…

4 likes

Ja, die kwam ik ook tegen en leken me ook wel aardig om er 1 van op te nemen in m’n collectie, maar ze zijn een stuk prijziger dan mijn Lorus zag ik :slight_smile:. En ik heb nog genoeg andere wensen, dus ik laat deze maar even rusten :smiley:.

1 like

Nelsonic is ook zo’n bekend merk voor spel horloges.
( @Beavis )

Ja klopt, maar de kwaliteit is ook stuk minder.
Tijd loopt ook niet echt accuraat voor een quartz.
Heb een Nelsonic Tank and Plane gamewatch gehad.


Had zelf ooit in de jaren 80 een Tank and Plane horloge van de Kijkshop. Maar die was zelfs een stuk beter. Ook scherm was veel beter uitgelijnd.
Tank zat ook mooi onder de rots en niet er vaag tussenin
Vergelijkbaar met deze:
aldo

5 likes

10 likes

11 likes

Inspirerende Seiko’s van je Repko :hugs:, toch mijn projecten maar weer eens uit het stof gehaald

10 likes

9 likes

Zo! Daar zitten wel een paar beauty’s tussen.

1 like

Genoten deze namiddag van lekkere JAZ

9 likes

Alleskunner :yum:

9 likes

Deze heb ik verkocht voor iemand, jammer genoeg op die moment zelf het budget er niet voor.

Een jaren 70 Pulsar P3, met originele doos

8 likes

van die dingen ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes