Show hier je horloges met LCD en LED display

Ja, had ik er toen meteen bijgekocht.

1 like

Deze mag hier ook :yum:

13 likes

Hallo, deze is zeer robuust en inderdaad een erg gaaf ding :blush:
De band draagt ook zeer fijn.
De kijkhoek van het scherm is ook super, vannuit alle hoeken is het scherm goed zichtbaar. Saffierglaasje is ook niet mis natuurlijk.
Het ultieme digitale horloge, zelfs voor alle analoge horloge freaks die niks met digitaal hebben. Zit zelfs alarm op en zeer leuke worldtimer. :earth_americas::earth_africa::earth_asia:

Deze heeft z’n eigen plekje in de horlogedoos, en wordt eigenlijk alleen gebruikt om de rest gelijk te zetten.
Vermoedelijk een van de eerste radiogestuurde horloges.
Er zit niet één knop op. :blush:

9 likes

Gewoon een betere batterij en het geknipper is voorbij :smiley:

9 likes

Terug naar de seventies :pleading_face:

9 likes

Ook Velona:

13 likes

9 likes

Foute kermis quartz:

:ukraine:

9 likes

Een pas gevonden Tempic die in niets lijkt op mijn andere exemplaar, behalve dat het ook doet denken aan leuke goedkope horloges die je vroeger alleen op de markt kon kopen. Dus toen we nog niet overladen werden met miljoenen Chinese weggooiklokjes zoals nu :innocent:
Deze heeft een wel erg bedrieglijk deksel dat afdraaibaar schijnt, maar gelukkig ook een vrij opvallende sleuf voor het openklikken met mes, dus de draai/slooppoging overgeslagen :relieved:
Batterij erin, werkt keurig en dan … Niet meer dicht te krijgen.:grimacing:
Jammer wel - want dit is zo’n grappige poging om met een horloge boodschappen te coderen. Hoe weet ik nog niet maar ik had er al langer één van Pulsar met dezelfde blabla (urgent een dokter nodig, of eten en drinken) en die had weer een ander manco. Wordt vervolgd :thinking:

9 likes

Mooie nauwelijks gedragen Orient lcd. Hun eerste model uit 1974. Lcd was heel erg overleden, dus de module van een werkend, maar bekrast exemplaar gebruikt. Alleen tijd en een knipperende :.

16 likes

Mooie redding Martijn :ok_hand:

1 like

1991 is de grens toch voor vintage? Beetje twijfelgeval dit, maar toch even laten zien als curiosum, deze Philips.

9 likes

Niks twijfelen prachtige vintage :hugs::heartbeat:

1 like

Net binnen (dus nog wat vies) Led van Beltime, stalen kast in plaats van alle verchroomde exemplaren die je zoveel kan vinden.
Tijd, datum (Staat nog niet goed) en seconden.

21 likes

Lekkerrr Martijn mooie vondst :heartbeat::heartbeat:

1 like

Mooi hoor, ben ermee opgegroeid met deze led horloges gaf me toen een enorme kik.:smiley:

1 like

Inspiratie gekregen van @MartijnV :yum:

12 likes

Wow wat een toffe kast ook :ok_hand:

1 like

En deze viel net op de deurmat…

12 likes