Show hier je racing chronograaf

11 likes

Het is goed dat we tegenwoordig allemaal breedbeeld schermen hebben. Anders had het er gewoon niet op gepast :smile:

Een serieus mooi horloge heb je daar. Het ziet er uit als een flink blok staal aan de pols, of valt dat mee?

1 like

Dat laatste is 't. Diameter 39 mm. en relatief laag. Ik heb ook een moderne Speedmaster Racing Co-Axial gehad en wat een “tonnetje” op de pols was dat zeg met 40 mm. en een veel te grote hoogte.

Doe mij deze, wat oudere, serie maar; wat een draagcomfort!

2 likes

12 likes

Maak je niet druk, echt een mooi ding! Geniet er van! Lijkt me perfect voor de zomer :grin:





Zal ik het prachtige groen van de wijzerplaat ooit nog eens goed kunnen vastleggen op de foto? :roll_eyes:

13 likes

16 likes

6 likes

M’n Franse Lip Rallye 69 een paar weken geleden gekocht bij @anon34385602. Een echte racing chronograaf.

14 likes

Het TopGear artikel over de nieuwe Lotus Emira nodigde mij uit tot het maken van de volgende foto’s

13 likes

Een loombandje gekregen van m’n dochter: “…in de kleuren van je formule1-horloge, papa!” Helemaal klaar voor het raceweekend zo!

16 likes

8 likes

9 likes

12 likes

14 likes

Dit gekleurde logo met race affiniteit vroeg om een foto

16 likes

5 likes

Deze mag niet ontbreken…
blueham yelham rallyeham rayham

12 likes


Plaatje is van vóór de complete service waarbij ook de datum ring en de bezel is vervangen.
Maar zeg je racing, dan zeg je RX-8 :slight_smile:

7 likes

image

4 likes