Show hier je schaamteloze ex-horloges

Zitten veel mooie horloges tussen. Maar de blauwe Enicar is echt een beauty!

waarom verzwitsering ?( ben serieus benieuwd naar je argumentatie / of gewoon gevoelens daarin )
ik had dat heel hoog zitten, maar ben er behoorlijk op terug gekomen. En koop ook vaak met japans uurwerk naar tevredenheid.

Hoewel vanmiddag als het goed is weer een Zwitser binnen komt volgens de DPD mail :smiley:

Espresso uit Italië, raceauto’s uit Engeland, pennen uit Parijs, bloemkool uit Nederland, wijn uit Frankrijk (kaas ook), bier uit België, vrouwen uit Rusland en uurwerken uit Zwitserland.

Al scrollend door dit topic moest ik daar wel aan denken. Oei, als Eric toch nu eens … :smile:

Ik zit er ook over te twijfelen… ga ik jullie en mezelf dat aandoen :wink:

1 like

Ik doe er ook even een paar, want ik kan ook een vrij lang lijstje maken.

Zo dat was een kleine greep uit de oude doos :slight_smile:

1 like

Ben ik wel benieuwd naar… Misschien te gepolijst?

:grin:

Pennen uit Duitsland en Italie ( Waterman, ach leuke rol gespeeld in de introductie van de cartridges Waterman C/F)
Wijn eensch vwb Frankrijk, maar zeer zeker ook oude wereld wijnen Italie (Amarone, Ripasso, Barollo, of een flinke zon Nero D’avola uit Sicilië )en Spanje.

En vrouwen, lijst met landen zou te lang worden :stuck_out_tongue:

1 like

Zonde van die Enicars, had ik best willen hebben (maar was toen waarschijnlijk nog geen forumlid).

Pijnlijk hoor:

En helaas de B&R op deze foto:

1 like

Wat een lekker stuk Doxa zeg, die zou ik zeker missen!

gr, HJR

@Guapo @EricA
Ze waren helaas te klein voor me waardoor ik ze niet droeg en ik hou alleen de horloges die ik regelmatig draag.

1 like

Kom op @NielsV je kunt veel beter :wink:

Paul, jij hebt denk ik wel de lijst met de mooiste exen, dus kom maar op @vierport

1 like

Eerst dacht ik het… nu weet ik het zekef!

Je hebt totaal geen smaak!? :joy:

1 like

Mee eens @EricPP
Ik mis nog een hydroconquest chrono, de seadragon, een HF Ltd en we kunnen nog ff door gaan :smile:

Wow mooie Titus chrono.

Tja, kon alles maar blijven… Gelukkig zie ik hem op plaatjesdag nog weleens voorbijkomen, want iemand heeft een wristshot van mij bewaard. Was jij dat nou?

Hij “deed” het gewoon niet om de pols. Om vast te houden een schitterend horloge, maar om de pols had ik er geen klik mee. Eigenlijk is het vlees noch vis; het is geen sportwatch - gepolijste kast en lugs - , maar ook geen dresser. Als ie een gebrushte kast en band had, had ik 'm waarschijnlijk gehouden…

1 like

Duidelijk verhaal waar ik me in kan vinden.
Beetje hetzelfde verhaal had ik bij mijn DJ turn-o-graph. Sportieve nette klok. Maar de bling op de kast deed het niet voor mij. Als dat mat was geweest had ik vrijwel zeker ook niet weg gedaan…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes