Show hier je top 3 horloges van mede HF-leden!

Mooi voor je. Ik vind het een arrogante kwal met een vertekend wereldbeeld. Elk het zijne.

10 likes

Precies. Maar het gaat hier om de horlogehobby. Dus ik snap niet waarom we Jasper, maar ook RLC, elke keer moeten aanvallen om dingen die daar los van staan.

PS. Als je dat vind waarom volg je hem dan op insta!?

4 likes

En zijn broek is te kort :stuck_out_tongue_winking_eye::innocent:.
Die post heeft een hoog priem-bolleke-vet-ge-kunt-er-niet-meer-boven gehalte.

5 likes

Mocht ik iedereen die denkt dat de evenaar door z’n kont loopt ontvolgen op IG dan was mijn feed echt leeg geweest hoor :rofl::beers:

Anyway, on-topic zou ik zeggen, leuke thread.

2 likes

Ja alleen maar mooi toch, ik zou mijzelf niet elke keer vrijwillig confroteren met dingen waar ik een hekel aan heb.

Het is een Hollander he? Dan ligt die lat wel wat hoger dan in Vlaanderen :wink:.

On topic:
Ik ben gisteren de Universal Geneve’s van @Bernard en de Grönefeld van @Klekke vergeten. Die horen ook in mijn top 3.

5 likes

Daar was toch ‘iets’ mee? :smirk:

Thnx voor het compliment!

Maarre, je hebt mijn Valjoux 89 Helvetia in mint staat nog niet gezien :wink:

1 like

In willekeurige volgorde:
@HanDavinci

@Rolopalooza

@anon48992708EV

Stuk voor stuk pareltjes :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Het zou wel zo netjes zijn dat, als je over andere forummers praat, je ze ook tagged. @… :sunglasses:

1 like

Hoezo? Ik zeg toch niks verkeerds?

Of moet Jasper weer getagt worden?

1 like

Top 3 vind ik erg lastig, maar in een top5 komen zeker de Omega van @Vanne en de PanomaticLunar van @JeR

6 likes

Ik deel je mening. Hij komt op mij allesbehalve positief over.

Prachtig als hij met een beetje dozenschuiven goed rond kan komen, maar het mist een bepaald liefhebbersniveau/positieve sfeer.

Lijkt allemaal erg gericht te zijn op zoveel mogelijk winst maken. Zijn keuze hoor, maar als cliënt zou ik me een wandelende portefeuille voelen als ik bij 'm binnenliep.

3 likes

Vlamingen zijn over het algemeen wat meer nuchter. In het buitenland op vakantie haal je de Nederlanders er vlot uit, zijn luidruchtiger en grover in taalgebruik. Maar om eerlijk te zijn ging ik tijdens mijn vakanties in mijn jonge jaren liever uit met een groepje Nederlanders dan Belgen, die waren tenminste meer to the point wat ze wilden doen of zeggen.

1 like

Echt? Die van @brick is een maxi MK1, dat kun je toch niet vergelijken met dat knakending van mij? :joy:

3 likes

Laat maar zien dan :star_struck:

Probeer het eens, valt alles mee als de camera uit staat. Die jongens daar hebben echt een oprechte passie voor ouwe rammeldingen.

1 like

Vertel nog eens, Ome Benno, toen je contact met hem opnam over een horloge dat op een veiling zo’n 50k opbrengt maar geen Rollie, PP of AP is

1 like

Ja echt​:blush: Ik ben een emotie sucker en de ghost van jouw doet me altijd terug denken aan die fijne graai armen op de kermis. Daar lagen ook altijd de verkleurende dingen. :joy:

1 like

Ik ga doen alsof dat een compliment is. :sunglasses:

5 likes