Show hier jouw uurwerk en dat van je wederhelft

Dirty mind :smirk:

1 like

Nee, zo groot zijn die Bulova’s niet; de day-date is 36mm, de calender is slechts 34mm. En het staat best sexy inderdaad. Maar dat komt deels ook door de two-tone :sunglasses:.

Is a joy forever :wink:


Zij loopt een beetje voor, maar zonder secondenwijzer duurt het altijd even voor ze het door heeft. Wel altijd mooi op tijd.

4 likes

Ik moet de mijne weer even gelijk zetten zo te zien. :blush:

5 likes

Klaar voor de dag

5 likes

Onze eco-drive Beaters.
Mijn BN0000-04h is het klus-en sloop horloge, dat ik draag bij werkzaamheden wat normaal niet voor een horloge is aan te raden. Ideaal ding, ben er helemaal weg van en hangt stiekem best wel veel aan mijn pols, ondanks dat ik zat keus heb. Geen omkijken naar en het uurwerk loopt keurig op tijd (natuurlijk). Binnenkort gaat er een stalen band op.

Mijn vrouw heeft helemaal niets met horloges en heeft lange tijd een Casio LCD gedragen, tot ik deze een lange tijd geleden in een combideal kocht. Onder lichte dwang is de Casio gewisseld voor de Citizen en vanaf die tijd zit het horloge dagelijks om haar pols. Ik heb in de loop van de tijd meerdere dameshorloges gekocht, waaronder een aantal Seiko’s en Certina’s, maar die kunnen deze Citizen niet meer van haar pols verdrijven. Het is en blijft haar enige horloge die ze draagt.

2 likes

Mijn Seiko MM300 en de Seiko 2205-0760 van mijn vrouw!

8 likes

Uit den ouden doos…beide alweer ( net ) weg :wink:

Boven @Svingki onderste ik.

6 likes

2 likes

9 likes

Meer recent setje van mij & @Svingki :heart_eyes:

5 likes

2 likes

Je kan wel zien wie van ons het luxepaardje is🤔

8 likes

Hangt er net vanaf hoe groot je vrouw is haha

Hers and hers :nail_care:t2:

5 likes

Dametje des huizes houdt van bling :ok_hand: even op mijn pols gemietert om te kijken of ik ‘davinci’ style kan rocken. Sorry, ik ben hier te mat voor :sweat_smile: dit is slechts voor een enkele weggelegd

3 likes

Moest even twee keer kijken maar het is een ketting en geen hoofdtooi :rofl:

1 like

Haha, ik moest meteen hier aan denken (no offence @HanDavinci, maar ook hoe het op tafel ligt enzo… :joy:) Maar toen zag ik dat rechts niet ‘his’ was :sweat_smile::kissing_smiling_eyes:

1 like

Hers & His

2 likes