Heb deze voor een “koopje” op de kop getikt. Case ziet er niet uit maar vond gelukkig nog een redelijk mooie op E-bay. Hopelijk binnenkort op de mat.
Mooi zo’n spider dude!
Niks meer aan doen
In dat geval spam ik hem nog 1 laatste keertje.
Oh de smooth bezels zijn onderweg vanuit Rusland dus nog 2 maanden geduld en dan post ik ze allemaal weer opnieuw
Heeft iemand nog tips voor reparatie van een Sturmanskie met 3133 uurwerk?
Ik heb deze per ongeluk iets te ver opgewonden…
Ziet er nog prima uit die Sturmanskie! Waar laat je de service doen?
Wat is er gebeurd dan? Je moet toch aardig hard draaien om hem door de veer heen te trekken. Draait de kroon nu gewoon door, of zit alles vast en loopt hij niet meer?
Een echte service en eventuele reparatie laat ik doen via Poljot24. Opsturen naar Duitsland. Ik heb 3 stuks in een keer laten doen. Gemiddeld 60 euro per stuk, ongeveer. Wel even geduld hebben, maar dat moet je in Nederland vaak ook. Ik had geen serieuze problemen aan de horloges, maar ook een veer vervangen zal best te betalen zijn.
Deze NA is een week geleden vrijgegeven door de douane in Vnukovo. Bij Moskou. Voor die tijd elke dag een update. Maar nu blijft het toch wel lang stil, geen bederfelijke waar gelukkig.
Komt ook een leuke bezel mee en de beroemde extra stevige vostok push bars!
Ik denk dan eerder dat de veer van de “barrel arbor” is afgeschoten. Flink klusje om bij de veer te komen, want dan moet eerst vrijwel de gehele chronograph deel verwijderd worden.
Die wijzerplaat is zo mooi!
Goed bezig Anno! Hoeveel 3133 horloges heb je dan?
Mooie gave Buran!!!