Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Haha nee was t maar zo’n feest. Zelfgemaakt, wel gaaf om te krijgen en kreeg ook Russische snoepjes bijgevoegd:

4 likes

Je heb een hele leuke deal gemaakt . Niks mis mee . :+1:

2 likes

Ah altijd fijn om te horen! Had nog geen vintage Russisch horloge.

1 like

Was zeker een grap!

Dit horloge komt duidelijk niet uit Rusland, maar uit Groenland. :wink:

3 likes

Je haalt mij de woorden uit mijn mond. Zeker een mooie deal.
Heel veel plezier ermee. Voor sommige gelegenheden is goud toch best mooi.

3 likes

Mijn voorkeur gaat ook meer naar goud dan naar zilver. Zilver met een gekleurde wijzerplaat vind ik ook heel gaaf!

Mocht ik m willen verkopen om 1 of andere reden in de toekomst geef ik wel een seintje. Helaas moet ik nog wel even geduld hebben voor ik zelf een advertentie mag plaatsen. Meende 100 dagen actief zijn? Nog 46 te gaan dus tegen die tijd moet het wel mogelijk voor me zijn.

1 like

Dankjewel! Dit wist ik niet en zou ik ook niet heel snel achtergekomen zijn! Geweldig! :grin:

4 likes

:joy: :sweat_smile: :rofl:

2 likes

Dus dat was de grap? :sweat_smile: voor mij heel laat in de avond. Goeie!

1 like

Het niveau gaat er niet op voorruit, maar nu mag het nog.

2 likes

En waarom zou het later niet meer mogen? :grin:

2 likes

Volgende week wordt ik twintiger, dan moet ik van mezelf serieuzer worden :rofl::rofl:

4 likes

dat ben ik 3 x :sunglasses:

2 likes

Had ik je niet gegeven Bert! :wink:

3 likes

Komt door me avatar :joy:

4 likes

Daarom gebruik ik gewoon een logo.:grin:

3 likes

Ik ben dat anderhalf maal :grin:.

4 likes

En kan niet meer liken, dus ik mag jullie maar ben te fanatiek met de likes geweest denk ik? :joy::joy::joy:

5 likes

Ik vind het eigenlijk wel leuk om te horen dat er zo veel mensen met verschillende leeftijden op het forum zitten! Je ziet immers zelden wie er aan de andere kant zit :grin:

3 likes

Vind ik ook! Het gaat immers om hoe de persoon is en je bent toch zo oud als dat je je voelt? :face_with_hand_over_mouth:

2 likes