Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Een oude Russische voor vandaag. In de jaren 50 waren de Russen niet bang om kleuren te gebruiken. Deze Kirovskie krab is daar het voorbeeld van.

20 likes

Mooi horloge, hoor! Maar telkens als ik het merk lees, denk ik dat er Blyat staat… Sorry😁!

2 likes

Dat heb ik met een Boktor…uh Boctok :wink:

2 likes

Ik lees altijd bypah :smiley:

2 likes

Ik ook. буран in cyrillisch. Of te wel Buran. Ik zie net dat het sneeuwstorm betekend. :sunglasses:

12 likes

Ik neem wel aan dat het (dit merk) een verwijzing is naar het Russische ruimteveer.

Of het programma :smiley:

3 likes

Mooi met dat bandje !

2 likes

Die zat er orgineel op Bert. Dank je. :slightly_smiling_face:

2 likes

Leuk om te lezen!

2 likes

Dit kwam vandaag met de post uit Rusland.
Het is toch een feest als je op deze manier iets opgestuurd krijgt: handgeschreven, met Russische postzegels, en als extraatje een oude munt erbij en bovenal natuurlijk zorgvuldig verpakt.

16 likes

Mooi hè die postzegels! Heeft iets nostalgisch, aandacht voor basis dingen zoals post. En mooi horloge, Admiralski!

3 likes

Die streep op het glas is een haar van de kat, die natuurlijk als eerste alles moest besnuffelen :grin:.

5 likes

Vandaag binnen gekregen
Slecht licht …

18 likes

Ook N A met papieren .

17 likes

Ik heb een mooie naam geclaimd op Instagram , later meer .
Is nu nog under construction :sunglasses:

4 likes

Het is jammer dat IG zo’n commerciële s…tzooi geworden is. Voordat het door FB overgenomen werd was het een mooi platform om mede liefhebbers te verbinden. De interactie is een stuk minder geworden heb ik gemerkt.

5 likes

Mooie vangst Bert!

2 likes

Ik ben er onbekend mee , gewoon even kijken of ik leuk vind , me zoon helpt me een beetje ,weet er weinig van …

2 likes

Neem een goed wachtwoord! :wink:

2 likes

Het leuke is dat het heel internationaal en toegankelijk is. Je kunt met de (juiste) tags liefhebbers van dezelfde horloges vinden.

2 likes