De standaard kroon van de nieuwe generatie Amphibia’s is veel mooier. Dat is prima te zien op deze foto’s. Hij voelt ook beter aan. Een prettiger grip.
Je kunt een beetje zien op deze foto. Dit de geperste “blikkerige” oude kroon.
Wat een prijs zeg :
http://chistopolcity.com/420/936-russian-military-vostok-komandirskie-tank-watch-211306.html
Voor mij is dat juist de charme van Vostok. Met iedere verbeterslag die ze maken in de onderdelen, wordt ie net effe wat duurder, maar ook minder “aantrekkelijk”
Mooi koppeltje hoor Bert
Die bandjes zien er beter uit dan de originele bandjes van de Poljots die ik heb
Tja het is wat een gek er voor geeft denk ik
Ja, dit een echt eerste serie en dan nog NOS met alle papieren en doos zo te zien. De correcte gravering achter en bezel met kleine puntjes. Die gingen op eBay al voor 500 +,600, 700 in mooie staat.
Schaarste en een mooi verhaal erbij. Maar dit wel heel dol voor een, in essentie, gewone Amphibia, met wat speciale onderdelen.
Zou hem best willen hebben.
Wist je dat je de oude type kroon af kunt pellen? Onder het blikkerige zit een mooie kroon.
Zal het eens proberen Hans. Heb nog een reserve kroon.
Ik vind die oude blikken kronen heel fijn!
Het schijnt zo te zijn dat het apparaat dat de buitenkant kartelt, de kroon bestaat uit twee delen, steeds verder sleet waardoor de ribbels de laatste jaren heel ondiep waren.
Naar verluid was het apparaat te duur om te vervangen en gebruikt met nu RVS kroontjes…
A ha, dat verklaart die wat gladdere rondere ribbels. Echt Russische situatie.
Bedankt voor het uitleg
Извините товарищи,
Gisteren zo druk geweest en geen tijd gehad voor Boctok Пятница.
Nu ik toch te laat ben hoeft het voor een keer ook geen Boctok te zijn maar deze hybride tijdmachine. Loop er al drie dagen mee, trots als een aap met 7 …
Veel verschillende reacties, maar meerendeel:” mooi van lelijkheid”. Ik kan nog niet ontwennen en mijn leger Boctoks liggen te wenen in de vitrine.
Heb ze vanmorgen al toegesproken dat het wel weer goedkomt.
хвосты?
Хорошее фото !
Heel netjes!! Trots op je.
Nu hoor ik ook bij de desert shield parade. Dankejwel @BG1!
Voor wie het NA topic wilt zien: NA: Vostok Amphibia Desert Shield!
Heel veel draagplezier ! Joey