Leuke combi Stefaan! Waar heb je de bezel vandaan?
Ik zou er de voorkeur aan geven iets zonder coating te dragen met dit weer
Edit: oh plaatje (deze is ook gecoat, dus niet om te dragen)
Bedankt. Net zoals het horloge komt de bezel van Meranom.
Ik heb daar verschillende keren iets besteld en nooit problemen gehad, alhoewel sinds corona het erg lang schijnt te duren eer iets geleverd wordt.
Ook bedankt Stefaan. Ja ken ze, prima adres. Het zelfde horloge ook besteld en ligt momenteel samen met een bezel voor ander horloge bij de Nederlandse douane inmiddels.
Had dus die bezel van jou mee moeten bestellen.
Volgende keer dan maar.
Lever duur valt me erg mee als hij volgende week zou komen. Ligt niet aan de russen.
Prachtige in kleur matchende kogeldistels op de achtergrond
Zo, maar even een update van mijn Russische collectie met dank aan allen die mij besmet hebben met dit virus
Ik heb er een hoop andere horloges voor moeten verkopen, maar ik ben zeer tevreden met de stukken die ik nu heb en de meeste stukken via dit fantastische forum verkregen. Merk alleen dat ik de meest rechtse Poljot Airforce eigenlijk nooit draag. Die gaat waarschijnlijk voor een ruil tegen een andere Rus beschikbaar komen. Mooi horloge maar kan er geen klik mee krijgen.
Zo heren, verlekker uzelf maar even
Oei, die Okeah is wel erg mooi! Wil je die niet kwijt.
Maar mooie set al Anno! En heel snel eigenlijk.
Dank je Jan.
Ging inderdaad sneller dan de bedoeling was Gelukkig kon ik snel een deel van mijn collectie verkopen anders kon de beurs het ook niet trekken. En daarbij had ik het geluk dat een groot deel van de collectie hier van het forum kwam.
Die koester ik Jan.
Mooi duo heb je daar aangeschaft hoor
Nu nog een originele om de beurs leeg te trekken.
Als je er al eentje kunt vinden
Ik vind ze erg mooi. Met name die witte. Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt en wat de typenummers zijn? Heb je de band tegelijkertijd gekocht?