Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Ik heb precies hetzelfde met mijn Vostokjes hoor. Reuze betaalbaar en geniet als een malle :slight_smile:

3 likes

Lijkt wel een zakhorloge qua model

1 like

klopt, de Russen hebben er in de jaren 40 al beugeltjes aangezet zodat het als polshorloge kon functioneren. Dit is dus een re-issue.

3 likes

Met wat geduld vind je vast 'n mooie. Ik zeg doen! Hartstikke leuk horloge (krijgt ook de meeste opmerkingen trouwens).

9 likes

Op Etsy staan er een paar , weet niet of ze kloppen , op Etsy zijn best veel kopieen …
2 likes

Wel behoorlijk aan de prijs hé! 150 ballen… Ik vind 't, nogmaals, een leuk ding maar dat is toch wel heel duur.

1 like

Ze hebben ook rond 80 euro , er staan er best veel als je Raketa in zoekmachine stop …
Ik heb verder alleen gekeken of ze nog te krijgen zijn

1 like

Knap gevonden Bert! :+1:

2 likes

Ze zijn er in verschillende maten. Weet niet of dat ook zo geproduceerd is. Wellicht zit daar nog wat prijsverschil in. €150 lijkt me fors, maar is wel wat ze tegenwoordig kennelijk opbrengen.

2 likes

Ik zag er idd veel staan ook re-issue , die hebben andere wijzers .
Er is iig genoeg keus tussen 80en 150 euro .
Weet verder niks van dit model . :innocent:

1 like

Leuk Hans. Ik draag die komandirskie nu twee dagen en zijn gewoon top. Die bezel die veel mensen lelijk vinden en meteen vervangen vind ik eigenlijk gewoon gaaf. Kan er altijd nog af. Misschien dat ik ook maar een collectie dirskies ga opbouwen.

2 likes

Mooi deze horloges Bert.

Deze heb ik ook onderweg vanuit USA :grinning:

En deze nog. :grinning:

Helemaal verslaafd aan Poljot’s :cold_sweat: Zou dat nog overgaan ?

6 likes

Nou, daar valt toch helemaal niks op aan te merken?

Mooie collectie hoor en nog niet 1 exemplaar hier voorbij zien komen :+1:

Ik weet er alles van , ik heb 1 tip koop een kleinere box . :innocent:

2 likes

Wordt lastig Bert. Heb nu alles wat niet Rus is verkocht :sweat_smile:

Straks zitten er 14 Russen in een Box :rofl:

Zoek nu eigenlijk nog een Flieger stijl Poljot

3 likes

Mijn ervaring: “NEE”
:grin:

3 likes

Was ik al bang voor :sweat_smile:

1 like

Gaaf man, gefeliciteerd. Altijd weer opvallend om de kwalitatieve verhoudingen te zien tussen de band en het horloge. Originele bandjes zijn zo prut t.o.v. de rest!

2 likes

Bijna de enige verslaving waar je niet voor wordt opgenomen :rofl: :rofl:

4 likes

Incoming!
31659 nr. 2

Vostok Amphibia 470, ongedragen en vaak is dit model wijzerplaat verkleurd, niet bij deze!

6 likes